آغاز پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌ها از 8 اردیبهشت

باغ لاله‌ها درهای خود را می‌گشاید

بخشدار آسارای کرج از برپایی پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌های بخش آسارا خبر داد و گفت: این جشنواره از فردا 8 اردیبهشت ماه آغاز و تا20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۷۷۷۳
باغ لاله‌ها درهای خود را می‌گشاید

به گزارش فارس از کرج، محسن محمدی ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران از برپایی پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌های بخش آسارا خبر داد و اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برپایی این جشنواره انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین اقدامات لازم جهت پاک‌سازی جاده و پارکینگ، استقرار نیروهای کلانتری‌ها و پلیس راه به منظور برقراری امنیت و همچنین اینترنت پرسرعت نیز توسط مخابرات برای انعکاس اخبار انجام گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره از فردا افتتاح می‌شود و از روز دوشنبه  9 اردیبهشت ماه عموم مردم می‌توانند از این باغ زیبا بازدید به عمل آورند.

محمدی همچنین ادامه داد: اداره کل گردشگری تولیت برگزاری این جشنواره را به شرکت خصوصی تاچ و اطلاع‌رسانی این جشنواره در مسیر جاده چالوس و سطح شهر نیز توسط این بخش خصوصی انجام می‌شود.

بخشدار آسارا یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در ایام هفته از ساعت 9 صبح لغایت 18 و در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 13 از پانزدهمین جشنواره باغ لاله‌ها بازدید کنند.

وی به برنامه‌های جانبی جشنواره باغ لاله‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اردوها و برنامه‌های متعددی توسط ادارات در این مکان صورت می‌گیرد.

سیرایی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود بازدید از جشنواره باغ لاله‌ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و همچنین تاریخ خاتمه این نمایشگاه 20 اردیبهشت ماه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها