رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت جاعلان اسکناس در تهران

فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک جاعل اسکناس در منطقه سعادت آباد خبر داد و افزود: از متهم 148 فقره ایران چک تقلبی کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۳
بازداشت جاعل اسکناس

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور شب گذشته شنبه 31 فروردین ماه سال جاری یکی از تیم های گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در منطقه سعادت آباد خیابان «آسمان» بودند که به ظاهر فردی که در حال پرسه زدن بود مشکوک شدند.فردی که با یک کیسه بزرگ زباله متوجه ناگهان چند نفر را مشاهده کردند که در پی دو مرد دیگر که کیسه هایی همراه داشتند، می دوند و با سر و صدا و فریاد سعی در بستن راه آنها را دارند.

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده وبه مظنون نزدیک شدند اما او به محض مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد، با فرار مظنون عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

سرهنگ مطهری اضافه کرد: متهم بدون توجه به اخطار پلیس به فرار خود ادامه می داد طی مسیر کوتاهی ماموران متوجه شدند متهم بسته ای را دور انداخته که دقایقی بعد ماموران موفق شدند او را دستگیر کنند.

فرمانده یگان امداد پایتخت تصریح کرد: با دستگیری متهم که «‌عبدالله» نام داشت او مورد بازرسی بدنی قرار گرفت که طی آن یک قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد، همچنین در بازرسی بسته دور انداخته شده متهم 148 فقره ایران چک پنجاه هزار تومانی تقلبی کشف شد.

سرهنگ مطهری افزود: ماموران متهم را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها