مقوله بازی رایانه‌ای (gaming) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های متکی بر پلتفرم اندروید (Android) است. بررسی‌های تحلیلگران نشان می‌دهد 40 درصد زمان کاربران به کار با نرم‌افزارهایی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است، می‌گذرد. این موضوع شامل درآمد شرکت‌های تولید‌کننده سخت‌افزار و بازی نیز می‌شود، به طوری که 80 درصد کل درآمد آنها را فروش کنسول (سخت‌افزار) و بازی (نرم‌افزار) تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۵۷۳۷

با ادغام‌شدن بسیاری از سیستم‌های اندرویدی با تلویزیون‌های اینترنتی امروزی، آینده بازی‌ها در دست تلویزیون‌های هوشمند (smart TV) خواهد بود. هدف از این کار، آوردن بازی‌ها روی صفحه بزرگ تلویزیون‌های امروزی از طریق تعبیه‌کردن Google TV و سایر وسایل اندرویدی در آنهاست. ما در اینجا جهت آشنایی شما با پلتفرم بازی‌های اندرویدی قصد داریم کنسول‌های مستقل بازی اندرویدی را به شما معرفی کرده و همراه شما آنها را مقایسه کنیم.

‌‌جمع بندی

با این اوصاف آینده بازی‌های اندرویدی حتی از آینده خود سیستم‌های اندرویدی و تلویزیون‌های هوشمند نیز درخشان‌تر است. به این ترتیب این کاربران هستند که با افزایش روزافزون قدرت وسایل قابل حمل دستی مسلح به اندروید چون گوشی‌های تلفن همراه هوشمندشان با برخورداری از بهترین تجربه بازی، بیشترین بهره را از این پیشرفت‌ها می‌برند.

منابع:

http:‌/‌‌/‌www.gadgetreview.com

http:‌/‌‌/‌www.engadget.com

http:‌/‌‌/‌www.gadgetreview.com

جواد ودودزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها