رئیس کمیته داوران گفت: شاید کارهای دیگر نبی مثلا حضور او به عنوان سرپرست در تیم ملی باعث شده ابلاغ آیین‌نامه کمیته داوران به تاخیر بیفتد.
کد خبر: ۵۵۴۱۲۷
رئیس کمیته داوران: هیات رئیسه باید پاسخگوی تاخیر در ابلاغ آیین نامه باشد


فریدون اصفهانیان ، در خصوص آیین‌نامه کمیته داوران عنوان کرد: این آیین‌نامه شهریورماه سال 91 تصویب شده است. وظیفه ما این بود که این آیین‌نامه را به هیئت رئیسه تقدیم کنیم و تاکنون باید ابلاغ می‌شد و اگر چنین اتفاقی رخ نداده است باید خود آنها پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: اگر چنین اتفاقی رخ ندهد مجبور هستیم خودمان این آیین‌نامه را به شهرستان‌ها ابلاغ کنیم. من با علی کفاشیان صحبت کردم و گفتم که این آیین‌نامه باید ابلاغ شود. رئیس فدراسیون فوتبال آن را به نبی داده و قرار است نبی که مسئول اجرایی فدراسیون فوتبال است این آیین‌نامه را ابلاغ کند.
رئیس کمیته داوران درباره علت عدم ابلاغ این آیین‌نامه تاکید کرد: شاید کارهای دیگر نبی مثلا حضور او به عنوان سرپرست در تیم ملی باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد. این بار که به فدراسیون بروم حتما خواهم خواست که این موضوع را هر چه زودتر مشخص کنند که استان‌ها از بلاتکلیفی در بیایند.
اصفهانیان تصریح کرد: نمی‌توانیم هر روز با نبی و یا نفرات دیگر صحبت کنیم. حرف‌های خود را در جلسه به کفاشیان می‌گوییم. این موضوع هم باید تاکنون از طرف آقای نبی ابلاغ می‌شد.
وی درباره هفته‌های پایانی لیگ برتر به فارس گفت: تلاش می‌کنیم در هفته های پایانی از تمام داوران باتجربه استفاده کنیم تا بتوانند به نحو احسن قضاوت انجام دهند. طبیعی است که داورانی که اشتباهات فاحشی داشته باشند با آنها برخورد شود و داورانی که قضاوت خوبی انجام دهند پاداش دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها