پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.در این اطلاعیه جاده‌های هراز و چالوس یکطرفه اعلام شده است.
کد خبر: ۵۵۳۳۷۰
محدودیت های ترافیکی آخر هفته

براساس این اطلاعیه ، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12روز پنج شنبه تا ساعت 22روز یکشنبه  در محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است .همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع می باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:15 تا ساعت 21:30  روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17تا ساعت 21:30 از 15 کیلومتر بالای  مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:15 تا 21:30 روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 21:30 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد ( دزبن ) به سمت کرج یکطرفه می شود.

تردد همه کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 21:30 روز پنج شنبه  و از ساعت 6 تا ساعت 21:30 روز جمعه  ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع می باشد .

در جاده دماوند نیز تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا ساعت 21:30 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16تا ساعت 20 روز یکشنبه  از محور زاهدان زابل  و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها