مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

شکست دور رفت را جبران می کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:برای انتقام و تلافی شکست دور رفت به مصاف تیم الشباب عربستان می رویم.
کد خبر: ۵۵۲۴۶۵
شکست دور رفت را جبران می کنیم


ˈ محمدحسین جعفری ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: تیم از هر نظر برای انجام این مسابقه و جبران شکست یک بر صفر آماده است و انتظار داریم با تعداد گل های بیشتری این تیم را روانه عربستان کنیم.
وی اضافه کرد: انسجام تیمی و روحیه بالا، حرف اول را در تیم می زند و برخلاف برخی اخبار منتشره هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد.
جعفری با اشاره به میزبانی خوب الشبابی ها در بازی رفت، گفت: این تیم برخلاف انتظار تمام امکانات را در اختیار تیم تراکتورسازی قرار داد و ما نیز سعی خواهیم کرد کوتاهی در خصوص میزبانی و پذیرایی از این تیم روی ندهد.
وی همچنین در خصوص کارهای صورت گرفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهارکرد: تمام دستگاه ها برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات خانگی تراکتورسازی تلاش می کنند و هیچ مشکلی برای انجام بازی دو تیم تراکتور سازی و الشباب در این ورزشگاه وجود ندارد.
وی همچنین در خصوص رای کمیته انضباطی باشگاه در مورد محمد ابراهیمی گفت: این بازیکن روز گذشته در این کمیته حضور یافت و قرار شد دفاعیه خود را در خصوص موارد مطروحه، به صورت کتبی به باشگاه ارائه کند تا باشگاه در خصوص وی تصمیم نهایی را بگیرد.
جعفری در مورد مشکل قاسم دهنوی با سرپرست تیم نیز گفت: هیچ مشکل و یا درگیری در کار نبوده و خبر منتشر شده در این خصوص، چیزی جز حاشیه سازی برای تیم تراکتورسازی نیست.
 به گزارش ایرنا؛تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا در ریاض با نتیجه یک بر صفر مغلوب الشباب شد، ساعت 20 روز بیست و یکم فروردین در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پذیرای این تیم در دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها