سعید راد در کنار سرخپوشان

پیراهن 25 هزارتومانی علی کریمی

در حالی که چند ساعتی به آغاز دیدار پرسپولیس و داماش باقی نمانده است فروش پیراهن علی کریمی در اطراف ورزشگاه عضدی به 25 هزارتومان رسید.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۷
پیراهن 25 هزارتومانی علی کریمی

تیم‌های پرسپولیس و داماش از ساعت 17 امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه عضدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌هایی از قبل از این بازی در زیر می‌خوانید:
* با اعلام مسئولان ورزشگاه عضدی هواداران منتظر در پشت درهای ورزشگاه عضدی آنها پس از استقرار نیروی انتظامی در داخل ورزشگاه و بر عهده گرفتن امنیت می توانند وارد ورزشگاه شوند.
*دو در برای هواداران داماش و پرسپولیس به صورت جداگانه تقسیم شده است. هواداران دو تیم باید با در دست داشتن بلیت ورودی و مشخص کردن تیمی که قرار است آن را همراهی کنند وارد ورزشگاه خواهند شد.
*در اطراف ورزشگاه پیراهن علی کریمی که محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در رشت حساب می‌شود فروخته می‌شود این پیراهن قیمتش به مرز 25هزار تومان هم رسیده که برخی از هواداران آن را می‌خرند و مقابل ورزشگاه می‌پوشند.
*علی کریمی در هتل کادوس محل استقرار قرمزپوشان با سعید راد یکی از هنرپیشه‌های سینما دیدار کوتاهی داشت.

*محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز ساعت 12 امروز با بدرقه مسئولان باشگاه و پس از گفت‌وگو با هواداران پرسپولیس هتل را ترک کرد. البته در مقابل در هتل فردین معصومی نیز به بدرقه رویانیان پرداخت که رویانیان از او سؤال کرد که چرا پیراهن آبی پوشیده است؟ معصومی نیز به وی گفت: درست است من آبی پوشیدم اما قلبم پرسپولیسی است.
*شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز در مقابل هتل کادوس به هواداران این تیم بلیت های رایگان می‌داد. وی با درخواست هواداران عدد 6 را نشان داد.
* الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان  و شیرینی که روز گذشته در محل تمرین پرسپولیس درگیری لفظی شدیدی داشتند، شب گذشته بعد از شرکت در جلسه هماهنگی سرپرستان دوتیم با هم روبوسی کردند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها