فردی که در پوشش یک شرکت تبلیغاتی به بهانه جمع آوری کمک های مردمی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۰۳۶۴
کلاهبرداری به بهانه جمع آوری کمک های مردمی

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی وصول پرونده ای از دادگاه مبنی بر کلاهبرداری فردی در پوشش شرکتی تبلیغاتی از شهروندان به بهانه جمع آوری کمک های مردمی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:‌ ماموران پلیس آگاهی با دریافت این پرونده تحقیقات گسترده خود را جهت شناسایی و دستگیر این فرد شروع که در بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد در پوشش یک دستگاه خودروی شرکت تبلیغاتی با جلب اعتماد افراد مالباخته به بهانه جمع آوری کمک های مردمی به افراد نیازمند با اخذ وجهی به مبلغ 250هزار ریال اقدام به صدور کارتی تحت عنوان «یاران کارت» می کند.
 
سرهنگ حسین بیدمشکی تصریح کرد: تیم اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری سرانجام با انجام یک سری کار اطلاعاتی گسترده و بررسی جغرافیایی وقوع جرم، متهم را حین کلاهبرداری از یکی از شهروندان با همین شگرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اظهار داشت : در بازجویی بعمل آمده متهم با توجه به شواهد و مدارک موجود و مواجهه با تعدادی از مالبختگان به بزه انتسابی خود اعتراف و بیان داشت تاکنون از این طریق مبلغ 50میلیون ریال از شهروندان کلاهبردای کرده است.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این رابطه متهم پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها