اکبر عبدی​، مرجانه​گلچین و فرهاد​آئیش ​از جمله بازیگران این آثار هستند

فیلم و سریال‌های سیمافیلم برای تعطیلات دوست‌داشتنی

مرکز سیمافیلم با دو سریال و 9 تله‌فیلم در ایام نوروز مهمان خانه‌های مردم می‌شود. دو مجموعه تلویزیونی «همه خانواده من» و «تعطیلات دوست‌داشتنی» و فیلم‌های تلویزیونی سورچی گلستان، همسایه‌ها، خسیس، داستان ما، قصه تو، یک دماغ ناقابل، سفر زمان و عملیات کرکس عنوان‌های آثاری است که از سوی سیمافیلم برای پخش در نوروز در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۳

سریال «همه خانواده من» درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است، اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده، ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، محمد عمرانی، فریده سپاه‌منصور، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، هدی زین‌العابدین، ناصر گیتی‌جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی‌ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان‌پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند.

همه خانواده من در 14 قسمت 48 دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید شده که قرار است در ایام نوروز از شبکه سه پخش شود.

سریال چهار قسمتی «تعطیلات دوست‌داشتنی» را سیدوحید حسینی به سفارش مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است.

تعطیلات دوست‌داشتنی یک اثر شاد است که مریم سعادت، فرید قبادی، پریسا رضایی، غزاله جزایری، میثاق جمشیدی و محمود تیموری در آن نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

داستان تعطیلات دوست داشتنی درباره نیما و نوشین دو بچه هفت و ده ساله است که پدر و مادرشان به خارج از کشور سفر می‌کنند و در این مدت نیما و نوشین را به خانه دایی شان می‌برند. دایی آنها در یک کلبه جنگلی زندگی می‌کند. از طرفی بچه‌ها به دلیل شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک هستند، با دنیای شخصیت‌ها و قهرمان‌های قصه‌های کودک آشنایی دارند. آنها در کلبه دایی با برخی از این شخصیــت‌ها روبه رو می‌شوند و سفرهای مختلف را با آنها تجربه می‌کنند.

تله‌فیلم «خسیس» به کارگردانی احمد کاوری و نویسندگی مشترک حسین تراب‌نژاد و امیر عباس پیام، قصه مردی خسیس به نام صابر رفعتی است. او در آستانه ورشکستگی قرار دارد. در این شرایط تصمیم می‌گیرد با کمک پسرش امید 50 میلیون تومان به فرزند کوچک‌ترش «آیدین» کـــمک کند اما پول به سرقت می‌رود و ...

در فیلم تلویزیونی خسیس، اکبر عبدی، زویا امامی، بهشاد شریفیان، سینا رازانی، فاطیما بهارمست، ملیکا پارسا و فرشید فتحی بازی می‌کنند.

خسیس را سیدمحمود رضوی در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه کرده است.

فیلم «همسایه ها» داستان مردی را به تصویر می‌کشد که نسبت به خیانت‌های اطرافیانش حساسیت دارد و می‌خواهد دنیا را از این خیانت‌ها پاک کند؛ اما اتفاقی می‌افتد.

امیرحسین رستمی، آناهیتا افشار، سیامک صفری، هوتن شکیبا، ملیسا مهربان، اردشیر کاظمی، بابک حبیبی‌فر، مرتضی یونس‌زاده، محمدمهدی احدی، حسن کریمخان‌زند، شهرام جمشیدی و علی کرمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همسایه‌ها را علیرضا رئیسیان در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.

ناصرالدین‌شاه به مترو می‌رود

«سورچی گلستان» به کارگردانی مجید وحیدیان داستان ناصرالدین شاه قاجار است که در کاخ گلستان برای کاری زیرزمین کاخ می‌رود؛ اما ناگهان سر از ایستگاه مترو درمی آورد و با یک درشکه چی آشنا می‌شود. درشکه چی او را به خانه‌اش می‌برد.میرطاهر مظلومی، رامین راستاد، حدیث فولادوند و مهوش وقاری بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم را مرتضی صالحی در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه کرده است.

«داستان ما، قصه تو» به کارگردانی رضا بهشتی، قصه‌ای اجتماعی را دنبال می‌کند. فیلمنامه این فیلم را حامد افضلی و رویا خسرو نجدی نوشته‌اند. این فیلم داستان زندگی یک زوج جوان است. مشکلات و درگیری‌های روزمره زندگی، بین نیما و سارا فاصله ایجاد کرده است. آن دو امیدی به اصلاح رابطه‌شان ندارند اما....

هومن سیدی، حدیث میرامینی، توفان مهردادیان، آرش پشنگ، نوید محمدزاده و لیلا شوقی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این فیلم را امیرعباس کنی در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه کرده است.

مرجانه گلچین در فیلمی با موضوع جراحی بینی

فیلم تلویزیونی «یک دماغ ناقابل» ساخته مجتبی چراغعلی داستان دختری به نام افسون است که در آستانه ازدواج تن به جراحی زیبایی بینی می‌دهد،اما بهمن، پدر افسون وسوسه می‌شود دستمزد دکتر را ندهد! و این آغاز ماجراست.

مرجانه گلچین، عزت‌الله مهرآوران، سحر ولدبیگی، افشین سنگچاپ، امیر قریب‌زاده، الیزابت امینی، مجید شهریاری و علی جان‌نثاری بازیگران این تله‌فیلم هستند.

یک دماغ ناقابل به تهیه‌کنندگی اصغر پورهاجریان در گروه اجتماعی سیمافیلم تهیه شده است.

«سفر زمان» به کارگردانی سید شهاب رضویان و براساس طرحی از جمال امید و به قلم جمیله دارالشفایی نوشته شده است و امیرشهاب رضویان، تهمینه بهرام‌‌علیان و سید محسن نبوی آن را بازنویسی کرده‌اند.

محمد مین‌باشی، رضا بهبودی، خسرو احمدی، سیاوش چراغی‌پور، رابعه مدنی، روناک پوریادگار، هدی ناصح‌کتایون، رضا خمسه، محمدرضا رحمانی، اردشیر کاظمی و حسین پورنعمت بازیگران این تله‌فیلم هستند.

منوچهر شاهسواری این فیلم را در گروه کودک و نوجوان سیمافیلم تهیه کرده است.

«عملیات کرکس» ساخته غلامرضا رمضانی درباره پسربچه‌ای است که به دلیل توجه بیش از حد پدر و مادر نسبت به خواهرش دچار حس حسادت و انتقامجویی می‌شود و ...

آناهیتا اقبال‌نژاد، امیرعلی تقی‌زاده، ماهور مقصودیان، محمد صفوی و امین دل‌پاک بازیگران اصلی عملیات کرکس هستند.لیداعبدالمنافیان عملیات کرکس را در گروه کودک و نوجوان سیمافیلم تهیه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها