غلامعلی حداد‌عادل، در گفت‌وگوبا تسنیم با ابراز نگرانی از تعدد نامزدهای اصولگرا گفت:اگراصول‎گرایان با نامزد‎‎های متعدد در انتخابات شرکت کنند، آرای آن‎‎ها تقسیم می‎‎شود و احتمال شکست وجود خواهد داشت. این یک گزاره منطقی و عقلایی است.
کد خبر: ۵۴۹۱۸۶
نگرانی از تعدد نامزدهای اصولگرا

وی افزود: در هر انتخاباتی اگر نامزد‎‎های متعلق به یک جریان سیاسی متکثر باشند، احتمال پیروزی رقیب بالا می‎‎رود. این یک واقعیت همیشگی است. در کنار این، واقعیت‎‎‎های دیگری هم وجود دارد که انتخابات آتی را حساس‎تر می‎‎کند.

حداد‌عادل تاکید کرد: به‎نظر می‎‎رسد که رقبای اصول‎گرایان نیز عزم جدی برای شرکت در انتخابات دارند. الان و در فاصله چهار سال پس از فتنه 88، اصلاح‎طلبان به این نتیجه رسیده‎اند که عدم حضور جدی آن‎‎ها در انتخابات بیشتر به ضرر آنهاست تا حضورشان در این عرصه.

ادعای موسوی را قبول ندارم

عباس عبدی از نظریه پردازان جریان اصلاح‌طلبی درگفتگو با مشرق در باره ادعای میر حسین موسوی که در روز انتخابات گفته بود من برنده هستم اظهار داشت: من آن ادعای آقای موسوی را قبول ندارم.

وی در باره دیدار اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری نیز گفت:از زاویه اصلاح‌طلبی، کار خوبی است که انجام داده اند. قبلاً هم گفته ام که ارتباط نداشتن درست نیست. شما وقتی ارتباط ندارید ارزیابی های غلطی از همدیگر می‌کنید. بنابراین طیف اصلاحات کار درستی انجام داده است.


عبدی در خصوص پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت در گذشت چاوز گفت: آن هایی که این همه خودشان را متولی اسلام می‌دانند و اگر یک نفر کوچکترین حرفی یا چیزی می گفت کفن می پوشیدند حالا بروند یقه ریاست جمهوری را بگیرند که این چه تعاریفی است که از مسیح و ظهور و چاوز کرده‌ای و همه را با هم قاطی کرده ای.

احمدی نژاد محبوبیت خود را از دست داده است

وزیر ارشاد سابق دولت احمدی نژاد می گوید: این که آقای احمدی نژاد تصور می کند می تواند محبوبیت خود را به دیگری انتقال دهد، تصور غلط و شکست خورده ای است.

به گزارش انتخاب، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می افزاید: در نظر سنجی ها آقای مشایی بیش از یک یا 1.8 درصد رأی نداشته است.

وی می گوید: او مقبولیتی در جامعه ندارد و جزء منفورترین نامزد های ریاست جمهوری درصدر قرار دارد.

اعتراف به موفقیت ایران

یک تارنمای اسرائیلی نزدیک به منابع اطلاعاتی این رژیم اعلام کرد که نتیجه مذاکرات بین ایران و گروه 1+۵ موفقیتی برای ایران و یک ناکامی برای اسرائیل است.

به گزارش پرس تی‌وی، تارنمای دبکا‌فایل به نقل از یک مقام اسرائیلی، نتیجه مذاکرات آلماتی را «یک موفقیت بزرگ برای تهران و شکست کامل اسرائیل» توصیف کرد.

این رسانه اسرائیلی می‌افزاید که تل‌آویو نگران است نتیجه مذاکرات آلماتی منجر به این شود که آمریکا به ایران اجازه دهد عملیات در تاسیسات فردو و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را ادامه دهد.

جدیدترین دور مذاکرات ایران با گروه 1+5، بیست و ششم و بیست و هفتم ماه فوریه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد. دو طرف توافق کردند که بعد از برگزاری مذاکرات در سطح کارشناسان در استانبول در ۱۷ و ۱۸ ماه مارس، بار دیگر در تاریخ پنجم و ششم ماه آوریل در شهر آلماتی با یکدیگر دیدار کنند.

به نفع کسی کنار نمی‌کشم

 دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه هرکس در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عمل نکند دلسوز نیست گفت که در صورت کاندیداتوری کنار نخواهد کشید.

به گزارش فارس مصطفی کواکبیان که در جمع دانشجویان دانشگاه شهید رجایی سخن می‌گفت با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: لازمه انتخابات آتی ریاست جمهوری عمل به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی، پرهیز از جنجال سیاسی و تلاش برای مشارکت حداکثری است.

وی با بیان اینکه همه گروه‌ها و نیروهای دلسوز انقلاب باید برای مشارکت حداکثری برای انتخابات‌ آینده تلاش کنند، تصریح کرد: به نظر من هرکس در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش نکند دلسوز نیست و البته باید بگویم که انتخابات خوب و مناسب یک انتخابات قانونی است.

حمایت مبارک از مرسی

وکیل رئیس جمهور سابق مصر گفت که حسنی مبارک افرادی که هم اکنون در مصر به خرابکاری یا آتش سوزی دست می زنند را اراذل و اوباش توصیف کرده است.

به گزارش عصر ایران، حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر درباره مرسی هم گفته است او رئیس جمهور منتخب است و مردم باید گرد او جمع شوند.

"فرید الدیب" وکیل رئیس جمهور سابق مصر که هم اکنون در زندانی در قاهره به سر می برد؛ ادامه داد: مبارک با تظاهرات خشونت آمیز مخالف است به رغم اینکه به حق مصری ها در برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز اعتقاد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پیمان
United States
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
مشایی كه محبوبیتی نداره چرا جرات نمی كنید تایید صلاحیتش كنید تا صفار ببینه یك صدم مشایی رای نداره .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
۰
۰
سلام . دو نكته : اول اینكه بهتر است یك سر برگ به سایت اضافه كنید ، تحت عنوان انتخابات و تمامی اخبار انتخاباتی را یكجا در دست رس خوانندگان قرار دهید . و دوما اینكه در قسمت (( ادعای موسوی را قیول ندارم )) خط سوم یك غلط املایی دارید . بجای كلمه ی (( رهبری )) نوشته اید :(( رهبی ))

نیازمندی ها