هفت کارگر یکی از فروشگا‌ه‌های شرکت تولید کفش در تهران که با سند ساختگی، کفش‌های شرکت را دزدیده و به 200 میلیون تومان فروخته بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۸۹۹۸

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران از سرقت 200 میلیون تومانی کفش‌های شرکت تولیدی‌اش شکایت کرد.

شاکی گفت: هنگام بررسی حساب‌های شرکت متوجه شدم تعدادی کفش گرانبها به فروش رفته، بدون آن‌که فاکتور آنها در دفتر ثبت شود.به همین دلیل دفاتری را که کفش‌های فروخته شده در آن ثبت می‌شد، بررسی کرده و پی بردم برخی فاکتور‌ها واقعی نیست و متعلق به مدت‌ها پیش بوده و با دستکاری درمیزان قیمت وتعداد آنها، فاکتور‌های جدید صادر شده است.

وی اضافه کرد: وقتی از کارگرانم موضوع را جویا شدم، همگی اظهار بی‌‌اطلاعی‌ کردند. در همین حال چون تعدادی از مشتریان نیز بابت ارائه نشدن فاکتور فروش، گله کرده بودند، احتمال می‌دهم کارگرانم در دزدی و فروش کفش‌های شرکت نقش دارند.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت و دو کارگر فروشگاه شاکی به پلیس آگاهی احضار شدند.

انکار کارگران به دزدی کفش

دو کارگر ابتدا ادعا ‌کردند در سرقت و فروش کفش‌ها نقشی نداشته‌اند تا این‌که سرانجام به دزدی‌های سریالی از فروشگاه اعتراف کردند.

یکی از متهمان با اشاره به نحوه دزدی‌هایشان گفت: من و دیگر متهم پرونده همراه پنج فروشنده دیگر شرکت که مشکل مالی داشتند، این سرقت‌ها را مرتکب شدیم.

متهم گفت: دزدی‌هایمان از مدت‌ها پیش شروع شد و در ادامه برای این که لو نرویم، کفش‌های گرانبها را به بهانه این که هنگام تولید خراب شده و قابل فروش نیست، از شرکت خارج کرده وروزهای بعد در فروشگاه‌ها می‌فروختیم و با این ترفند 200 میلیون تومان سرقت کرده‌ایم. در پی اعتراف این متهم، همدستش نیز به فروش کفش‌های شرکت اعتراف کرد.

در ادامه پنج متهم فراری هم روز گذشته دستگیر شدند.

این متهمان نیز در مواجهه حضوری با دیگر متهمان به سرقت کفش‌ها و سندسازی ساختگی اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها