فیلم های سینمایی ایرانی ، مسابقه کلید ، سریال پایتخت 2 ، برنامه دستان ، مستند ایران ، سریال راه دررو از جمله برنامه های شبکه در نوروز 92 است.
کد خبر: ۵۴۸۸۰۳
برنامه‌های نوروزی شبکه جهانی جام جم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات و امور ایرانیان خارج از کشور مرضیه فرآورده مدیرکل تأمین برنامه شبکه جهانی جام جم با اشاره به برخی برنامه‌های پیش بینی شده برای نوروز 92 افزود:امسال هر شب ساعت 22 به وقت محلی از شبکه های جام جم یک فیلم سینمای ایرانی پخش می شود.

 وی فیلم های یک حبه قند ، چک، آلزایمر ، چگونه میلیاردر شدم و نارنجی پوش را از جمله فیلم های منتخب برای این مناسبت معرفی کرد.

مرضیه فرآورده افزود: مسابقه کلید ، مستندایران و برنامه دستان از دیگر برنامه های تأمینی شبکه برای نوروز 92است.

مدیرکل تأمین برنامه جام جم گفت:سریال پایتخت 2 نیز امسال به صورت روزانه از شبکه های جام جم پخش می شود.

وی همچنین به پخش سریال راه در رو اشاره کرد و گفت: پخش برخی قسمت های سریال زمانه به بعد از ایام نوروز موکول شده است.

علاوه بر ویژه برنامه لحظات سال تحویل که 800 دقیقه به صورت زنده پخش خواهد شد ،دیگر برنامه‌های شبکه از جمله آفتاب مهربانی ، خانه مهر ، ترنم جام ، بچه های ایران و روشنا به صورت ویژه در ایام نوروز از شبکه های جام جم پخش خواهد شد.
 
منتخبین فجر و برترین ها در ویژه برنامه تحویل سال 92
 
نتایج نظرسنجی از مخاطبان در خصوص برترین های شبکه در سال 1391 در ویژه برنامه نوروزی تحویل سال 92 اعلام می شود.

نتایج نظرسنجی که از هزاران نفر از مخاطبان شبکه، نسبت به برترین افراد در حوزه های اجرا ، بازیگری، گویندگی خبر، بهترین برنامه های حوزه های عمومی و تخصصی ، کودک و نوجوان ، بهترین دکور ، بهترین سریال و ... در ویژه برنامه لحظات سال تحویل 92 معرفی می شوند.

دکتر رضا هادی مدیر کل ارتباطات و امور ایرانیان خارج از کشور با اعلام این خبر افزود: 15 نفر از منتخبین این جشنواره مردمی در 29 و 30 اسفند در ویژه برنامه لحظات سال تحویل حضور یافته و از آنان تقدیر می شود.

هادی اضافه کرد؛در این دوره علاوه بر معرفی برترین های هر بخش نفرات بعدی که انتخاب دوم مردم بوده‌اند نیز معرفی می شوند.

همچنین ویژه برنامه لحظات تحویل سال نو به صورت زنده روزهای سه شنبه و چهارشنبه 29 و 30 اسفندماه از شبکه های جام جم تهیه و پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها