برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا آغاز می شود

علی آبادی: فدراسیون کشتی با من هماهنگ نکرد

کمیته فنی با صندلی‌های خالی

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی در حالی به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که داستان کمیته فنی این مسابقات در نوع خود عجیب و سوال برانگیز بود و مشخص نیست نفرات ملی پوش با نظر چه کسانی انتخاب خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۸۷۷۰
کمیته فنی با صندلی‌های خالی

پیش از آغاز رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور اعلام شد رحیم علی آبادی، حسین ملاقاسمی، رسول جزینی، ایرج اسفندیاری‌فر و فرهاد اسماعیل‌نژاد به عنوان اعضای کمیته فنی بر این رقابت‌ها نظارت خواهند کرد، اما با آغاز این پیکارها، جایگاه اعضای کمیته فنی یا با صندلی های خالی همراه بود و یا وجود افرادی که حضورشان از قبل اعلام نشده بود!

رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فر همانطور که پیش بینی می شد به دلیل کناره گیری از کادر فنی تیم ملی در جمع اعضای کمیته فنی مسابقات حضور نداشتند. از سوی دیگر خبری از ملاقاسمی هم نبود که گویا این پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان نیز با تبعیت از سیاست ها و تصمیمات محمد بنا ترجیح داد دخالتی در این امور نداشته باشد.

اما دلیل غیبت رحیم علی آبادی در رقابتها هم در نوع خود جالب و شنیدنی بود. وی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: "صبح روز شنبه تازه از بیمارستان خارج شده بودم که تلفنی به من خبر دادند باید به عنوان عضو کمیته فنی رقابتهای قهرمانی کشور به سالن هفتم تیر آمده و شاهد پیکار فرنگی کاران باشم. باور کنید تا قبل از این تماس اطلاعی از حضورم در کمیته فنی نداشتم و به ناچار برای نوبت عصر خودم را به سالن رساندم! ضمن اینکه بعد از ورود به سالن نیز داستان چاقوکشی و درگیری بوجود آمد و همه چیز تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت."

علی آبادی اعلام کرد برای رقابتهای روز یکشنبه هم به دلیل عدم هماهنگی قبلی فدراسیون کشتی با من نمی توانستم به سالن مسابقات بروم، چون من نیز باید به کارهای درمانی ام می رسیدم.

با این حساب فرهاد اسماعیل نژاد،‌صادق محبوبی و علی اشکانی تنها افرادی که روز شنبه پای ثابت جایگاه کمیته فنی بودند. البته اسماعیل نژاد به عنوان سرمربی تیم جوانان و محبوبی به عنوان مشاور حوزه مدیریت تیم های ملی در جایگاه کمیته فنی حضور داشتند،‌اما دلیل حضور علی اشکانی در این جمع چندان مشخص نبود.

آنچه مسلم است نفرات برتر و همچنین چهره های مستعد و آینده دار این رقابتها باید با گذر از فیلتر کمیته فنی به اردوهای تیم ملی دعوت شوند اما با توجه به وضعیت نامشخص کمیته فنی هنوز مشخص نیست این فرنگی کاران با نظر چه کسانی به اردو خواهند آمد!

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور از روز شنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و عصر روز یکشنبه با مشخص شدند نفرات برت مدعیان سه وزن دوم به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها