تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام دومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال را نیز به نفع خود تمام کرد تا 2 بر صفر از مهرام سبقت بگیرد. مسابقه دیروز دو تیم با نتیجه 96 بر 93 به پایان رسید.بازی‌های فینال لیگ برتر بسکتبال در روزهای شنبه و یکشنبه در بندر امام برگزار شد که در آن تیم جنوبی موفق به شکست مهرام در هر دو بازی شد. این رقابت‌ها به‌صورت برتری سه از پنج مسابقه برگزار می‌شود و با توجه به برتری 2 بر صفر پتروشیمی بندر امام، چنانچه این تیم یک پیروزی دیگر به دست آورد، فاتح این سری بازی‌ها و قهرمان امسال لیگ برتر بسکتبال می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۶۸۳

پتروشیمی بندر امام در بازی دوم برخلاف مسابقه روز شنبه ابتدا از حریف عقب افتاد، اما رفته رفته به بازی بازگشت و نیمه اول را با نتیجه 51 بر 48 به سود خود پایان داد. دو تیم در نیمه دوم، بازی نزدیکی ارائه کردند، اما در تمامی دقایق، بازی با برتری نسبی تیم میزبان همراه بود. در 15 ثانیه آخر این دیدار تیم مهرام در امتیاز 93 با رقیبش برابر شد. در این لحظه بسان دیدار روز جمعه که با پرتاب ترقه نیمه‌کاره رها شده بود، باز هم پرتاب ترقه توسط تماشاگران بازی را متوقف کرد. مربیان دو تیم از وقفه کوتاه به‌وجود آمده برای هدایت بازیکنان خود استفاده کردند و با شروع دوباره بازی توپ در اختیار جابر ابراهیم از پتروشیمی بندرامام قرار گرفت.

او که در طول بازی بهترین بازیکن تیمش بود با اعتماد به نفس بالا توپ را به سمت زمین مهرام برد و در آخرین ثانیه پرتاب کرد که پرتاب سه امتیازی بازیکن خارجی پتروشیمی بندر امام شادی برتری بر مدافع قهرمانی را برای تماشاگران جنوبی به ارمغان برد.

درگیری مربی مهرام با داور

در پایان بازی پتروشیمی بندر امام ـ مهرام، علی آرزومندی مربی تیم مهمان با داور مسابقه درگیر شد. آرزومندی به سمت اولیازاده رفت تا با او صحبت کند، اما واکنش تند داور بازی به درگیری فیزیکی دو نفر منجر شد، به نحوی که افراد نزدیک به درگیری تلاش زیادی برای جدا کردن آنها انجام دادند. در این صحنه هر دو نفر از قسمت صورت زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها