مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امشب شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال جزیره است؛ منچستریونایتد ـ چلسی.
کد خبر: ۵۴۸۳۰۶

دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. منچستریونایتد، فصل بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت‌سر می‌گذارد و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. شاگردان فرگوسن با 71 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی هستند و با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی 12 امتیاز اختلاف دارند، اما شکست تلخ برابر رئال‌مادرید در اولدترافورد ممکن است بازی امشب را تحت‌تاثیر خود قرار دهد. از سوی مقابل چلسی نیز که پنجشنبه شب با شکست در رومانی در خطر حذف از لیگ اروپا قرار دارد تمام تمرکز خود را معطوف به جام حذفی کرده است. منچستریونایتد تاکنون 11 بار با چلسی در جام حذفی انگلیس بازی کرده و هشت بار به پیروزی رسیده است.در ترکیب آبی‌های لندن فرناندو تورس مهاجم گلزن و بدشانس چلسی به احتمال زیاد از ابتدا به همراه مارکو مارین آلمانی بازی خواهند کرد. در ترکیب منچستریونایتد هم وین رونی که از دقیقه 73 در بازی با رئال‌مادرید به میدان رفت به گفته فرگوسن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

وین رونی ـ رونالدو در منچستر!

بازگشت رونالدو به منچستریونایتد 65 میلیون پوند هزینه دربردارد. با این حال سرآلکس فرگوسن در نظر دارد فصل آینده زوج وین رونی ـ رونالدو را به زمین بفرستد. در این راستا مسئول حمایت‌کننده مالی این باشگاه قرار است در سفر به لندن درخصوص تمدید قرارداد این شرکت با باشگاه منچستریونایتد مذاکره کند.

رئال‌مادرید که چهار سال قبل رونالدو را با انعقاد قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند از منچستریونایتد خرید، برای واگذاری دوباره این بازیکن به منچستر علاوه بر 65 میلیون پوند، نانی را هم طلب کرده است.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها