اجرای قانون برنامه پزشک خانواده از سال 74 تکلیف شده است

انتقاد سرپرست وزارت بهداشت از بلاتکلیفی طرح پزشک خانواده

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح پزشک خانواده در استانهای قزوین و تبریز خبر داد و گفت: برنامه ریزیهای لازم در این خصوص انجام شده و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۸۲۴۶
اجرای طرح پزشک خانواده در قزوین و تبریز

 مجتبی اعلایی در تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت که ظهر شنبه برگزار شد افزود: تشکیل سازمان بیمه سلامت بر اساس برنامه پنجم توسعه صورت گرفته و به منظور رسیدن به اهداف این سازمان باید برنامه ریزی مطالعات گسترده ای انجام داد و نباید دقت را فدای سرعت کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پزشک خانواده یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت است گفت: پشتیبان اصلی در اجرای طرح پزشک خانواده و همچنین تعیین تعرفه های این برنامه بر عهده سازمان بیمه سلامت است و این سازمان باید ساز و کار لازم برای اجرای این طرح را فراهم کند.

به گفته وی براساس برنامه ریزی های انجام شده در استانهای سیستان، مازندران و چهارمحال بختیاری طرح پزشک خانواده اجرا شده است و به زودی در استان قزوین و تبریز نیز عملیاتی خواهد شد.

وی در مورد تعیین تعرفه های درمانی سال 92 نیز گفت: شورای عالی بیمه مسئول تعیین تعرفه ها است که تا قبل از پایان سال تعرفه ها تشکیل می شود.

اعلایی با اشاره به اینکه بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس قانون در سازمان بیمه سلامت ادغام می شود گفت: براساس قانون تمامی بیمه ها باید با یکدیگر ادغام شوند البته این ادغام نیازمند کار کارشناسی و دقیق است که باید با همکاری سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت انجام شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها