اصفهانیان: کمیته انضباطی قاطعانه برخورد کند

عمران زاده کاره ای نیست که اعتراض کند!

عمران‌زاده چه کاره است که داور را زیر سوال می برد؟ شاید از نیمکت نشینی خود ناراحت است و با این حرکت خود می خواست کاری کند که استقلال زیر سوال برود؟
کد خبر: ۵۴۸۱۷۹
عمران زاده کاره ای نیست که اعتراض کند!

فریدون اصفهانیان در گفتگو با  مهر، در خصوص عملکرد تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی و همچنین اتفاقاتی که بین دو نیمه این بازی برای داور افتاد ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما برای آنکه عملکرد داوران روز به روز بهتر شده و اشتباهات آنها به حداقل برسد هرکاری که از دستمان بر می آید انجام می دهیم. اما اتفاقاتی که در ورزشگاه می افتد مسئولش ما نیستیم بر فرض که داور اشتباه کرده باشد، هیچ فردی حق ندارد به داور توهین کرده و یا حریم شخصی وی را بشکند؟ در کدام کشوری که صاحب فوتبال است چنین اتفاقاتی برای داوران می افتد، بالاخره داور هم انسان است و یک ظرفیتی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مظفری زاده قصد داشت نیمه دوم را سوت نزند، اظهار داشت: تصمیم مظفری زاده این نبود که در نیمه دوم سوت نزند بلکه وی می خواست جوی که علیه داور ایجاد شده بود درست شود. در کجای دنیا بازیکن ذخیره بین دو نیمه به تصمیم داور اعتراض کرده و وی را زیر سوال می برد. عمران زاده چه کاره است که این کار را انجام داد؟ شاید وی از نیمکت نشینی خود ناراضی است و می خواست با این اقدام خود علیه داور تیم استقلال را زیر سوال ببرد.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: کمیته انضباطی باید کسانی را که در کنترل بازی به داور کمک کردند را تشویق کرده و با متخلفان برخورد کند. با توجه به اینکه خود رئیس کمیته انضباطی در ورزشگاه آزادی حضور داشت و همه چیز را از نزدیک دیدند انتظار ما از وی این است که در مورد تخلفات صورت گرفته علیه داور تصمیمی سریع و قاطع بگیرد. ما بارها اعلام کردیم که اگر قوانین و آیین نامه های ما در حمایت از داوران کامل و به روز نیستند باید هرچه سریعتر بروز شوند.

وی تاکید کرد: طبیعی است مسئولان باشگاه ها نمی خواهند چنین اتفاقی در ورزشگاه ها بیفتد اما آیا مسئولان فرهنگی آنها نباید در قبال اتفاقات این چنینی که در ورزشگاه ها می افتد پاسخگو باشند؟ ما در کمیته داوران هم خودمان مانده ایم که با چنین رفتارهای زشتی که علیه داوران اتفاق می افتد دیگر باید چه بکنیم؟ متاسفانه ارزشهایی که بر فوتبال ما حاکم است در حال از بین رفتن است.

اصفهانیان در خصوص عملکرد تیم داوری نیز تصریح کرد: مظفری زاده و همکارانش در مجموع قضاوت خوب و معتدلی داشتند و مرتکب اشتباه تاثیر گذار در نتیجه بازی نشدند. در مورد اخراج آرش برهانی نیز باید بگویم که تصمیم داور و کمک داور وی، حسن فریمانی کاملا درست بود و دیدن تصاویر آهسته حرف من را تایید می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال ادعا دارند که ابتدا مصطفی اکرامی آرش برهانی را زد و او را عصبانی کرد،گفت: برهانی یک بازیکن حرفه ای است و باید احساسات و اعصاب خود را کنترل کند بر فرض که بازیکن تراکتورسازی ابتدا درگیری را شروع کرده باشد، وی باید بداند که داور و کمک وی به همه صحنه ها تسلط داشته و چیزی از دید آنها پنهان نمی ماند و در نهایت آنها تصمیم گیرنده هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز جمعه با برتری یک بر صفر تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها