جمعی از شهروندان: با وجود اعلام واریز عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، ولی بانک عامل نه آن را پرداخت می‌کند و نه از آن خبر دارد. تکلیف ما چیست؟
کد خبر: ۵۴۸۰۱۶

حسینی از نظرآباد: از فرماندار و دیگر مسئولان ذی‌ربط در نظر آباد می‌خواهیم به وضع نامناسب جاده نظرآباد به نجم‌آباد رسیدگی کنند.

فکور: با پرداخت تمام هزینه‌های مسکن مهر هشتگرد و نیز پرداخت چند قسط از وام مسکن، ولی این واحدها به دلیل اختلاف با انبوه ساز هنوز به ما تحویل نشده است. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در سیزدهم اسفند تحت عنوان «مرد مطرح شده توسط آقای طاهری‌وفا» مدیرکل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: با توجه به رایگان بودن خدمات آموزشی ارائه شده از سوی مراکز دولتی آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به بیت‌المال (اموال و تجهیزات مستقر در مرکز) و همچنین لزوم حضور مستمر کارآموزان جهت اجرای کامل فرآیند آموزش؛ از بدو ورود تعهدنامه‌ای مبنی بر رعایت این موارد از سوی خود کارآموز و رضایت ولی مبنی بر اطلاع از شرکت در این دوره‌ها اخذ می‌شود. همچنین نامبرده جهت طی دوره در مرکز، پذیرش اولیه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها