سرمربی تیم والیبال سایپا:

با سند می‌گویم چه کسی برق را قطع کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا خبر داد:

سایپا از لیگ برتر والیبال کنار می کشد

مدیرعامل باشگاه سایپا از احتمال کناره گیری تیم والیبال این باشگاه از لیگ برتر والیبال خبر داد. سبحانی گفت: احساس می کنیم تمایلی برای فعالیت تیم های سازنده در لیگ والیبال وجود ندارد.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۰
سایپا از لیگ برتر والیبال کنار می کشد


 در پی حواشی زیادی که در دیدار سوم تیم‌های متین ورامین و سایپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال رخ داد که در نهایت منجر به شکست تیم سایپا انجامید مدیرعامل این باشگاه از تصمیم‌گیری‌های جدید برای تیم والیبال سایپا خبر داد.

سپهر سبحانی با بیان این که اتفاقات اخیر از مرز اشتباهات عبور کرد، افزود: متاسفانه شرایط خوبی را شاهد نیستم و باشگاه به جمع بندی‌های تازه‌ای رسیده است برای همین قرار است هیات مدیره باشگاه سایپا فردا شنبه تشکیل جلسه داده و در خصوص ادامه فعالیت‌های تیم والیبال خود تصمیم گیری کند.

به گزارش مهر؛در سال‌های گذشته باشگاه پیکان هم از کناره گیری تیم والیبال خود خبر داده بود که با تلاش‌های فدارسیون و اهالی والیبال همچنان شاهد ادامه فعالیت‌های این باشگاه خودروساز در رشته والیبال هستیم. مسئولان باشگاه سایپا به دنبال اتفاقاتی که در دیدار با متین ورامین رخ داد در نامه ای به فدراسون خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها