شمشیربازی قهرمانی آسیا

4 نفر از تیم ایران حذف شدند

4 نماینده شمشیربازی ایران در رقابت های اسلحه اپه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از دور مسابقات کنار رفتند.
کد خبر: ۵۴۷۸۴۴
4 نفر از تیم ایران حذف شدند

به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا با حضور بیش از 850 شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و دو بخش دختران و پسران در تایلند در حال برگزاری است.

بر این اساس در رقابت های اسلحه اپه در بخش پسران(جوانان)شمشیربازان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند

بهداد مرادی شمشیرباز اسلحه اپه کشورمان ابتدا در جدول مقدماتی حریفانی از ازبکستان، استرالیا، ماکائو و عراق را شکست داد و به عنوان نفر نخست از جدول خود صعود کرد که به دلیل کسب این نتیجه در مرحله 64 نفر با قرعه استراحت مواجه شد. در مرحله 32 نفر نماینده چین تایپه را شکست داد تا برای ورود به مرحله یک شانزدهم در برابر حریف قدرتمند دیگر از چین تایپه قرار گیرد که در این بخش نیز موفق شد با از میان برداشتن وی به جمع 8 شمشیرباز برتر اسیا بپیوندد.

وی در مرحله یک چهارم در یک قدمی کسب مدال در یک دیدار حساس و نزدیک بازی را 15 بر 12 به حریف قدرتمند ژاپنی واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

امیر رضا کنعانی دیگر نماینده کشورمان در این بخش توانست بر  نمایندگان کشورهای نیوزلند،چین تایپه، تایلند و ترکمنستان غلبه کند و به عنوان نفر اول از جدول خود صعود کند و با قرعه استراحت در مرحله 64 نفر مواجه شود،.

این شمشیرباز کشورمان پس از آن با از میان برداشتن حریف ازبک وارد مرحله یک شانزدهم شد که در این بخش در حالی که 11 بر 14 از حریفش پیش بود در نهایت با  اختلاف یک امتیاز 15 بر 14 بازی را به قزاقستان واگذار کرد و حذف شد.

بهنام بیک دیگر شمشیرباز اعزامی به این رقابت ها با پیروزی برابر حریفان ازبک و مالزیایی از جدول خود صعود کرد، اما در مرحله بعد با قبول شکست در برابر نماینده کشور چین از دور رقابت ها کنار رفت.

علی یوسفی آخرین شمشیرباز این بخش در مرحله انفرادی در برابر  حریفانی از استرالیا، مالزی و ویتنام به پیروزی رسید،اما با شکست مقابل شمشیربازان تایلند، ژاپن و هند از صعود به مراحل بالاتر و حذفی بازماند.

رقابت های انفرادی اسلحه اپه پسران (جوانان) با حضور  76 شمشیرباز به کار خود در بخش پسران پایان داد. امروز نیز مسابقات قهرمانی اسیا در رده سنی جوانان در دو اسلحه اپه دختران و سابر پسران پیگیری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها