وزیر جهاد کشاورزی از کاهش ده هزار تومانی نرخ گوشت در هر کیلوگرم در برخی استان‌ها به دلیل جلوگیری از قاچاق دام زنده به خارج از کشور خبرداد و گفت: وزارت کشور توسط دولت، موظف شد از قاچاق دام جلوگیری کند.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۰

به گزارش ایرنا، صادق خلیلیان، در حاشیه رونمایی از دستاوردهای تحقیقاتی در پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری تصریح کرد: امسال شاهد افزایش صادرات و قاچاق دام بویژه دام گوسفندی به کشورهای همسایه و خلیج فارس بوده‌ایم که این امر باعث کاهش قیمت گوشت قرمز در برخی استان‌ها شده است.

خلیلیان تاکید کرد: همچنین برای تامین بازار، وزارت صنعت، معدن و تجارت ذخیره‌سازی خوبی انجام داده است که در قالب نمایشگاه‌های بهاره و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این‌که تولید میوه داخل از وضع مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: میوه شب عید امسال تامین است و برخلاف سال‌های گذشته که میوه را از کشورهای دیگر وارد می‌کردیم، امسال نیازی به واردات میوه نداریم. خلیلیان افزود: در حال حاضر نه تنها نیاز ما در داخل کشور تامین شده است بلکه بخشی از آن نیز در طول 11 ماهه اخیر به خارج از کشور صادر شده است. وی گفت: مجموعه تولیدات بخش کشاورزی در ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 25 درصد افزایش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها