رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: هم اکنون برخی از نقاط کوهستانی و برفگیر استان در محور کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه به علت بارش برف، لغزنده و مه گرفته است و ضروری است رانندگان زنچیر چرخ به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۲
برف در جاده های مازندران

جعفر محمدنژاد امروز چهارشنبه افزود: هم اکنون محور گدوگ در فیروزکوه به خاطر بارش برف، کندوان به علت بارندگی و ریزش برف در ارتفاعات، هراز به خاطر بارش شدید برف از لاریجان تا امامزاده هاشم (ع) و همچنین بارندگی و کیاسر به سمت ساری به خاطر بارندگی ، لغزنده گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش هواشناسی، کاهش دما و بارش باران و برف از ساعات اولیه امروز در بعضی از نقاط کوهستانی و برفگیر محورهای مواصلاتی مازندران آغاز و این وضعیت سبب کندی تردد وسائط نقلیه در این محورها شده است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی مازندران را دارند، ضمن همراه داشتن پوشاک گرم و مواد غذایی آماده، خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل مناسب زمستانی نظیر زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی اضافه کرد: برای کاهش تصادفات جاده ای تنها کنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر، فرهنگ سازی و همکاری مردم با رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد در جاده ها الزامی است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها