واکنش مدیرعامل آبی ها به درخواست "فراقانونی" تراکتورسازی؛

فتح الله زاده: سهم تراکتور سازان را فراموش نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به موضع‌گیری باشگاه تراکتورسازی گفت: مگر در بازی رفت تراکتورسازی سهم 10 درصدی هواداران استقلال را فراموش کرد که ما حالا فراموش کنیم؟!
کد خبر: ۵۴۷۱۱۴
فتح الله زاده: سهم تراکتور سازان را فراموش نمی کنیم


علی فتح‌الله زاده در واکنش بهاظهارات مدیرعامل تراکتورسازی مبنی بر اینکه استقلالی‌ها باید نیمی از سکوهای ورزشگاه‌آزادی را برای هواداران تراکتورسازی درنظر گرفته و سهم 10 درصدی تیم میهمان را فراموش کنند، گفت: چطور آقای جعفری این سهم را در بازی رفت در تبریز فراموش نکرد؟! در تبریز حتی 10 درصد هم به ما ندادند. فکر نمی‌کنم ما در ورزشگاه آزادی جا داشته باشیم اما اگر جا داشتیم، رسم میهمان‌نوازی را به جا آورده و به آنها سکو می‌دهیم. ما سهم تراکتور سازان را فراموش نمی کنیم.
وی در واکنش به اینکه فکر می‌کنید چرا جعفری چنین نظری دارد و آیا به این خاطر است که این مسابقه را فینال لیگ برتر می‌داند اظهار کرد: این بازی فینال لیگ نیست هنوز چندین هفته دیگر از رقابت ها باقی مانده است. این صحبت‌ها حساسیت بازی را بالا می‌برد در حالی که بنده معتقدم یک بازی کاملا معمولی است. ما فینال ندیده نیستیم. بنده به تنهایی چهار جام حذفی با استقلال به دست آورده‌ام.وی به فارس گفت: ما به قانون تمکین می‌کنیم و فکر می‌کنم وظیفه رسانه‌هاست که اگر مدیری صحبت فراقانونی می‌کند، صحبت‌های مسوولان دو باشگاه را تحلیل کنند. در اصفهان ورزشگاه خالی بود اما هوادار ما را راه ندادند اما چون قانون بود ما تمکین کردیم. در بازی استقلال و تراکتورسازی هم همین رویه را خواهیم داشت. مگر می‌شود استقلالی‌ها برای بازی خانگی تیمشان جا نداشته باشند آن وقت ما فضا را بیش از آنچه در قانون آمده به تیم میهمان بدهیم.
فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت مالی استقلال خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است هرچند ما از تلاش‌هایمان کم نمی‌کنیم و انتظار داریم مسوولان مساعدت کنند تا مشکلات مالی استقلال کمتر شود.
مدیرعامل استقلال بار دیگر تاکید کرد که تیمش نمی‌تواند نهم فروردین 92 با سپاهان در جام حذفی بازی کند و افزود: چنین امکانی برای استقلال وجود ندارد. کروش هم یک مربی است آیا او قبول می‌کند بازیکنانش را دو روز قبل از یک بازی حساس به او بدهیم؟ مسلما خیر.الان هم سازمان لیگ قرار است موضوع را بار دیگر بررسی کند و فکر می‌کنم قطعا بازی در نهم فروردین برگزار نشود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
حاجی نگران نباش ، تا استقلالی ها روز جمعه بخوان از خواب بیدار بشن ! ورزشگاه آزادی از تماشاگران تراكتور پر شده ! فكر كنم بتونین 10٪ ازشون سكو درخواست كنین

نیازمندی ها