مدیر رادیو فصلی با اعلام اینکه راه‌اندازی رادیو فصلی «بهار» از چند روز آینده، گفت: رادیو «بهار» در فصل بهار از ساعت شش صبح الی چهار بعدازظهر برنامه پخش می‌کند.
کد خبر: ۵۴۶۷۴۹
رادیو «بهار» می‌آید/ رادیو فصلی به انتخابات می‌پردازد

رضا رضایی، مدیر رادیو فصلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام آغاز به کار رادیو «بهار» از ابتدای فصل بهار، گفت: در نوروز قرار است ویژه‌ برنامه‌هایی متفاوت با ریتم تند که شامل طنز، نمایش‌، مسابقه‌ و ترانه‌های درخواستی است، پخش کنیم.

رضا رضایی در تشریح برنامه‌های این شبکه در فصل بهار، گفت: با فرا رسیدن فصل بهار این شبکه‌ی رادیویی و تصویری به آیتم‌های کوتاه، جذاب، متنوع و با رویکرد موضوعات روز از جمله فصل نوروز پخش می‌کند. در این فصل، یکی از مهم‌ترین وقایع سیاسی کشور یعنی انتخابات ریاست جمهوری است که رادیو فصلی با در نظر داشتن شادی و نشاط به این واقعه‌ی مهم نیز می‌پردازد.

او در ادامه گفت: قرار است به موضوعات مرتبط با نوروز، آداب و رسوم نوروزی و ویژگی‌های فصل بهار بپردازیم. در مجموع تلاش می‌کنیم مخاطبانی که در فصل‌های گذشته با ما در تماس بوده‌اند را حفظ کنیم و رضایت‌مندی در اولویت ماست.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره‌ی یکی از اقداماتی که در رادیو فصلی ویژه‌ی فصل بهار صورت گرفته است، توضیح داد: در حال حاضر گویندگانی که در فصل زمستان برای گویندگی تقاضا داده بودند، شناسایی کرده‌ایم و از اواسط فصل بهار این افراد قرار است در کنار گویندگان اصلی برنامه حضور داشته باشند و برنامه اجرا کنند. همچنین مخاطبان وفادار رادیو فصلی را شناسایی کرده‌ایم و از این طریق آنها را در طول پخش برنامه درگیر فرایند برنامه‌سازی می‌کنیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: رویدادهای رادیو فصلی یکی از بخش‌های مهم و جذاب رادیو است که در بهار پخش خواهد شد. این بخش رویدادهای بسیار جذاب و شنیدنی و در همه موضوعات سیاسی، فرهنگی‌، اجتماعی‌، اقتصادی‌ و ... خواهد داشت.

مدیر رادیو فصلی همچنین از ویژه برنامه تحویل سال رادیو بهار در بیرون از استودیو خبر داد و گفت: قرار است با حضور هنرمندان، مجریان و گویندگان‌ مطرح، ویژه برنامه تحویل سال را در خارج از استودیو به روی آنتن ببریم.

او همچنین در پایان صحبت‌هایش به برنامه «جلوه‌های ایران» اشاره کرد و گفت: این برنامه ویژگی هر شهر را از منظر گردشگری به مخاطبان راهنمایی و معرفی می‌کند.

انتهای پیام   /

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها