محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسما کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۲۴
محسن رضایی رسما اعلام کاندیداتوری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مرزبانان غیور استان کردستان، ضمن اعلام کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی از دلایل حضورش در این عرصه را اعلام کرده است.

رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام، تا از امکانات وسیع رسانه ای استفاده کنم اما با اعلام کاندیداتوری در این شهر ، بر رویکردم نسبت به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات مردم تاکید می کنم.

گفتنی است قرار است رضایی طی بیانیه ای رسمی، مواضع اش را در این خصوص اعلام کند.

همچنین در نشستی با اصحاب رسانه، مواضع خود در خصوص حضور و برنامه هایش در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را به اطلاع ملت ایران اسلامی خواهد رساند.

ربع پهلوی باعث دلسردی و درگیری حامیان اندکش شد

ربع پهلوی که برای مطرح ساختن خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و مدتی است برای جلب حامی با الگو گیری از گروهک منافقین به دوره گردی در پارلمان‌های اروپا روی آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ربع پهلوی به خیال کسب محبوبیت و جلب حمایت افراد ساده لوح با ارسال پیام تبریک به علیرضا نوری زاد به مناسبت راه اندازی شبکه ماهواره ای موسوم به ایران فردا هواداران اندک خودش را به جان هم انداخت.

برخی از سلطنت پرستان حامی ربع پهلوی که نوری زاده را رقیب خود در نوکری می‌بینند و می‌گویند صدور پیام تبریک ربع پهلوی باعث افسردگی و دلسردی آنان شده و درمانده ربع پهلوی را سرزنش می‌کنند که چرا چنین خیانتی کرده است.

با توجه به اینکه هزینه های اداره و راه اندازی شبکه های ماهواره ای بسیار بالاست نوری زاده با ژست شفاف سازی اعتراف کرده هزینه های راه اندازی این شبکه را از ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرده است شبکه ماهواره ای ایران فردا از انگلیس پخش می‌شود و با جذب برخی از کارمندان شبکه صدای آمریکا که به سبب مفاسد اخلاقی از این شبکه اخراج شده‌اند مدتی است هنوز بعد از افتتاح برنامه چندانی برای پخش ندارد.

فرصت طلبی به نام امید دانا از فتنه گران سال ۸۸ که چند ماهی محکوم به زندان شده و با فرار از کشور و چسباندن خود به ربع پهلوی سعی در مطرح کردن خودش دارد در صفحه فیس بوکش با ترس از دست دادن منافع مالی‌اش جرئت انتقاد از ربع پهلوی به سبب صدور پیام تبریک نوری زاده را ندارد با درماندگی در مواجهه با انتقادها می‌خواهد که رهایش کنند تا به درد خودش بمیرد.

گفتنی است ربع پهلوی که به دستور اربابان غربی خود ژست‌های دمکراسی خواهانه می‌گیرد چندی قبل در مصاحبه با نشریه آلمانی فوکوس پرده دمکراسی خواهی را به کناری زد و هدف اصلی‌اش را برپایی دیکتاتوری سلطنتی اعلام کرد دروغ گویی ربع پهلوی برایش دردسرساز شده و در میان گروهک‌های ضد انقلاب جنجال به پا کرد این بار هم سعی کرد با تکذیب و سانسور حرف‌هایش در مصاحبه را تکذیب کند که فیلم این مصاحبه از سوی نشریه آلمانی منتشر شد.

تجاوز پهپادهای امریکایی به حریم خصوصی شهروندان این کشور

به گزارش پرس تی‌وی، در حالی‎ که سازمان امنیت داخلی امریکا از تعبیه تجهیزات جدید در پهپادها برای ردیابی مظنونین تروریست خبر داده، بسیاری از مردم پهپادها را ناقض حریم خصوصی خود معرفی کرده‎اند.

سازمان امنیت داخلی امریکا اعلام کرده است که پهپادهای امریکایی اخیرا به گونه‎ای تجهیز شده‎اند که بتوانند افرادی که اسلحه با خود حمل می‎کنند را شناسایی کرده و حتی خطوط تلفنی همراه شهروندان را نیز کنترل کنند.

تیگه باری از فعالان صلح و مخالف عملیات جاسوسی پهپادها از شهروندان امریکایی در همین خصوص  گفت: « آیا این خواست ما است که پهپادهایی داشته باشیم که ما را مورد نظارت و کنترل قرار دهند و با استفاده از تجهیزات فوق مدرن به درون خانه‎های ما، خودروهای ما نفوذ کرده و مکالمات ما در خیابان را مورد شنود قرار دهند؟ این اشتباه است و مردم امریکا باید در خصوص این موضوع بحث کنند.»

 پهپادهای امریکایی اخیرا از جانب اف بی آی ، سرویس مخفی ، پلیس محلی و دیگر سازمان‎های اجرای قانون به کار گرفته می‎شوند و در داخل مرزهای این کشور نیز به پرواز در می‎آیند.

برادر «دوازده زنه» اوباما وارد سیاست شد!

مالک اوباما برادر ناتنی باراک اوباما در انتخابات امروز کنیا با استفاده از ارتباطش با کاخ سفید و رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای پیروزی است.

به گزارش مهر ،در کنیا امروز مردم در میان بیم امید به پای صندوق‌های رأی رفتند تا رئیس جمهور آینده این کشور را در کنار نمایندگان پارلمان،سناتورها و فرماندارهای مناطق مختلف انتخاب کنند. مالک اوباما برادر ۵۵ ساله باراک اوباما در این انتخابات با تبلیغ گسترده به وسیله تصاویرش در کنار رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا فرماندار شهر سیایا  شود. مالک اوباما پیش از این اعلام کرده بود که در صورت رسیدن برادر ناتنی‌اش در انتخابات آمریکا وارد فعالیت‌های سیاسی می‌شود. او تصاویر خود را در مراسم عروسی اوباما و دیدارش با رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید  را به صورت گسترده منتشر و در میان مردم توزیع کرده است.

این بردار ناتنی که  ۱۲ زن دارد  با پخش این تصاویر وعده داده که برای مبارزه با فقر و صنعتی شدن کنیا تلاش می‌کند. مالک اوباما که پیش از رسیدن باراک به ریاست جمهوری آمریکا وضع مالی مناسبی نداشته در صورت پیروزی در انتخابات سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دلار درآمد خواهد داشت؛ پولی که مردم متوسط کنیا ۶۶ سال طول می‌کشد پس‌انداز کنند!

او می‌خواهد فرماندار شهری می‌شود که یک میلیون نفر جمعیت دارد و درآمد روزانه بسیاری از مردم آن کمتر از یک دلار در روز است. مالک اوباما علاوه بر در‌آمد حسابی،در صورت فرماندار شدن ماشین شخصی و چند محافظ هم به دست خواهد آورد.

 مردم شهر سیایا با تبلیغات گسترده مالک اوباما تصور می‌کنند که او به خاطر ارتباطش با رئیس جمهوری آمریکا به راحتی می‌تواند سرمایه‌گذاران را به این شهر جلب کند و وضعیت زندگی آنها بهتر خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود مالک اوباما چندین پرونده و سابقه طولانی در کتک زدن همسرهایش دارد.

شیلا یکی از همسرهای مالک که ۳۵ از او کوچکتر است به همین خاطر به تازگی از خانه او فرار کرده و در خانه مادرش زندگی می‌کند.  مالک آبونگو اوباما همچنین «استراحتگاه باراک اچ اوباما» را تاسیس کرده تا به وسیله ارتباطش مسافران را جذب کرده و کسب درآمد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
۰
۰
علی رغم وقوف به این واقعیت كه نامبرده از هیچ شانسی برای تصاحب این منصب برخوردار نمی باشد اما باز ممارست از برای نامزدی ، خود جای سوال بسیار دارد ؟
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
۰
۰
جناب رضایی خوش آمدی ما هشت سال پیش منتظر شما بودیم رزمنده دوران دفاع مقدس هستم
Mohsen...
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
۰
۰
تنها كسی كه كشورو میتونه از این فلاكت نجات بده فقط محسن رضاییه
فضول
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
۰
۰
نامزد شدن هنر نیست رئیس جمهور شدن هنر است .زنده باد بهار
مجید حجابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
۰
۰
اگر خدا بخواهد این دفعه آقای محسن رضایی را مردم شریف ایران از جمله آذر بایجانیها به ریاست جمهوری انتخاب خواهند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها