کد خبر: ۵۴۶۵۶۹



مجموعه تلویزیونی «خانواده نوروزی» در 13 قسمت 40 دقیقه ای در مرکز اصفهان تولید شد. این مجموعه به احتمال زیاد عید نوروز از شبکه شما پخش خواهد شد. خانواده نوروزی را سید محمدرضا ممتاز کارگردانی کرده است.
    داستان خانواده نوروزی درباره تالاری متروکه است که به این خانواده ارث می رسد. اعضای خانواده با توجه به اختلافاتی که بین آنها وجود دارد، بنا به توصیه مادرشان تصمیم می گیرند تالار را به صورت مشارکتی راه اندازی و اداره کنند، اما در این مسیر برای آنها ماجراهایی به وجود می آید.
    در این سریال جهانبخش سلطانی (امیر)، پری کربلایی (مادر)، شهریار دخانی (بهرام)، آسیه کلانی (زهره، همسر امیر)، علی قیومی (اردلان)، زهره فوده (خواهر امیر و همسر بهرام)، حامد احمدجو (پسر بهرام)، بهناز توسلی (دختر امیر)، سینا زارع( پسر بهرام) رزا حسینی (هستی)، سعادت نوری (گدا)، مرتضی کیواندیان (وکیل) و اکبر دباغیان (شریک قلابی) بازی می کنند.
    دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از: حسین خواجویی: مدیرتولید، مجید محسنی: تصویربردار، فرامرز مختاری: صدابردار، شاپور محراب زاده: گریم، نگار رضایی: منشی صحنه و دانیال معتمدزاده: دستیار کارگردان.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها