تکذیب استعفای مدیر عامل و یک فایل صوتی بحث برانگیز

فایل صوتی استعفای فتح اله زاده

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص فایل صوتی منتشر شده از مصاحبه با علی فتح اله زاده گفت: نماینده حقوقی باشگاه قرار است امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کند و شکایت نامه از خبرگزاری مربوطه را به این دادسرا ارائه دهد.
کد خبر: ۵۴۵۹۳۰


محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص فایل صوتی منتشر شده از مصاحبه با علی فتح اله زاده توسط یکی از خبرگزاریها گفت: نماینده حقوقی باشگاه قرار است امروز به دادسرا فرهنگ و رسانه مراجعه کند و شکایت نامه از خبرگزاری مربوطه را به این دادسرا ارائه دهد.

بزرگی افزود:  فتح اله زاده  فقط خواسته با خبرگزاری مربوطه درد دل  کند

بزرگی در ادامه اظهار داشت: بر اساس قانون مطبوعات اخلاقا و شرعا نباید خبرگزاری مربوطه فایل صوتی مصاحبه با فتح اله زاده را منتشر می کرد که متاسفانه این کار را انجام داد.

وی بیان داشت: خبرگزاری مربوطه با باشگاه استقلال خوب نیست و خبرهایش جهت گیری بر علیه باشگاه استقلال دارد رسالت خبر گزاریها این است که بی طرف باشند که متاسفانه این خبرگزاری به سمت یک تیم خاص جانبداری می کند.

وی در مورد اینکه فتح اله زاده استعفا داده یا نداده است، بیان کرد: استعفای فتح اله زاده به خودش مربوط است من در این باره نظری نمی توانم بدهم وظیفه من به عنوان معاون حقوقی باشگاه  استقلال این است که اگر مسئله ای به باشگاه استقلال لطمه ای می زند آن را رسیدگی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مقامات قضایی در این زمینه با باشگاه استقلال همکاری کنند و حقوق ضایع شده این باشگاه را رسیدگی کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها