درخواست پلیس از شهروندان

سارق را شناسایی کنید

سرهنگ محمدرضا ذاکر استقامتی از انتشار تصویر سارقی که از بیمارستان های پایتخت سرقت می کرد خبر داد و افزود:شهروندان در صورت شناسایی تصویر متهم اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۳
سارق را شناسایی کنید

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی مراجعه فردی به دادسرای ناحیه 12 و طرح شکایت در خصوص سرقت کیف حاوی وجوه نقد و مدارک شناسایی خود در بیمارستان خاتم الانبیاء، پرونده ای با موضوع «سرقت» تشکیل و به دستور شعبه 14 بازپرسی دادسرا، پرونده جهت رسیدگی در اختیار کاراگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم آگاهی به کارآگاهان اظهارداشت:«10 تیر ماه سال جاری جهت پیگیری اقدامات درمانی یکی از اعضای خانواده به بیمارستان خاتم الانبیاء مراجعه کرده بودم ؛ در یک لحظه کیف حاوی کلیه مدارک شناسایی و وجوه نقد خود را در داخل بیمارستان جای گذاشته و پس از گذشت چند دقیقه، در بازگشت به بیمارستان متوجه شدم که کیف در همین فاصله کوتاه سرقت شده است».

با توجه به اظهارات مالباخته و همچنین وجود دوربین های مداربسته در داخل بیمارستان ، کارآگاهان به بررسی تصویر بدست آمده از دوربین ها پرداخته و نهایتا موفق به شناسایی فردی حدودا 40 الی 45 ساله ای شدند که وی را در لحظه سرقت کیف مالباخته نشان می داد.

سرهنگ ذاکر استقامتی با اشاره به دستور انتشار تصویر سارق، اظهارداشت:«از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر سارق بیمارستان شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت سارق و یا محل های تردد و یا مخفیگاه وی را از طریق شماره تماس 21864794 در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
۰
۰
خودتون را سركار گذاشته اید كجای قیافه اقا دزده معلومه ........یه خرده عكس را بزرگتر نمایش دهید البته فكر كنم پ .پ باشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
۰
۰
آخه قربونت برم با این عكس كوچیكی كه گذاشتید، من خودم رو هم نمیتونم شناسایی كنم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها