حمله های جدید رویانیان به داوران؛

رویانیان: دپارتمان داوری را در دو هفته درست می کنم

شکایت کمیته داوران از مدیر هامل پرسپولیس

سلیمانی: از رویانیان انتظار دیگری به غیر از این نمی رود

دبیر دپارتمان داوری به شدت نسبت به اظهارات رویانیان واکنش نشان داد, اظهار داشت دپارتمان داوری از رویانیان شکایت می کند.
کد خبر: ۵۴۳۲۷۵
سلیمانی: از رویانیان انتظار دیگری به غیر از این نمی رود


یدالله سلیمانی با انتقاد شدید از رویانیان در باره اظهارات امروز (جمعه) او نسبت به حسین عسگری گفت: از یک آدم غیر فوتبالی توقعی بیشتر از این نمی‌رود. ما تاکنون همه اتهاماتی که مدیران و مربیان زده‌اند را به کمیته‌ انضباطی ارجاع داده‌ایم و شک نکنید که فردا به علت این اظهارات از ایشان شکایت می‌کنیم و امیدواریم که کمیته‌ انضباطی برخورد کند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت رویانیان مبنی بر دست داشتن حسین عسگری در آلومینیوم گفت: این صحبت را حتما باید اثبات کنند، آقای افشاریان یک بار این حرف را زد و پنجاه بار عذرخواهی کرد و مطمئن باشید که از این مساله به سادگی نخواهیم گذشت.

دبیر دپارتمان داوری در ادامه با انتقاد از تهدید به افشاگری رویانیان گفت: خیلی از این مدیران از سال گذشته تهدید به افشاگری‌های مختلف می‌کنند، چرا پس اسمی نمی‌دهند. کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند یا خودشان اهل این کارها هستند و یا می‌خواهند جو را آلوده کنند.

وی در پایان باز هم به انتقاد از رویانیان پرداخت و گفت: آقای رویانیان گفته من به اکثریت قشر داوری نمی‌خواهم توهین کنم. آقای رویانیان! حتما باید فحش بدهید تا توهین محسوب شود؟ همین حرف نوعی توهین است، خوب شد که معنی احترام هم فهمیدیم. من از کمیته‌ انضباطی می‌خواهم به طور قاطع نسبت به این مسایل برخورد کند تا دیگر شاهد تکرار چنین مسایلی نباشیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها