با توجه به تعلل صداوسیمای فارس در پرداخت اقساط معوقه، تولید انیمیشن "قصه‌های آرمین" در قسمت 64 متوقف شده است.
کد خبر: ۵۴۱۶۳۰

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن "قصه‌های آرمین" در 64 قسمت 10 دقیقه‌ای در مرکز فارس با تکنیک 3بعدی کامپیوتری مراحل مختلف تولید خود را پشت سر می‌گذراند. تا به حال 20 قسمت از این پویانمایی برای پخش در اختیار شبکه پویا قرار گرفته است. 

ماجراهای این مجموعه حول محور قصه‌های یک مدرسه‌ می‌گذرد. داستان درباره همشاگردی‌های کلاس پنجم شعبه الف دبستان دانش شیراز است و تعاون و همکاری نکته اساسی در فیلمنامه است. به این شکل که در هر قسمت از سریال، پیش آمدی خواسته و یا ناخواسته ماجرایی می‌آفریند که به بحران می‌انجامد و 52 قسمت اول این مجموعه در جغرافیای زمان تحصیل می‌گذرد و در ادامه داستان وارد تعطیلات تابستان می‌شود که چه در تنوع لوکیشن و چه رنگ شخصیت‌ها با شادابی بیشتری روبرو است.52 قسمت اول این مجموعه در جغرافیای زمان تحصیل می‌گذرد و در ادامه داستان وارد تعطیلات تابستان می‌شود که چه در تنوع لوکیشن و چه رنگ شخصیت‌ها با شادابی بیشتری روبرو است.

تاکنون 64 قسمت 10 دقیقه‌ای از این مجموعه متحرک‌سازی شده است که از این جمع 20 قسمت تحویل سازمان شده است و 20 قسمت دیگر در مرحله دوبلاژ قرار دارد. دیگر قسمت‌ها بقیه نیز پس از رندر، تحویل امور دوبلاژ خواهد شد. 

از آنجا که این مجموعه قابلیت انبوه‌سازی دارد قرار نبود اکنون تولید آن متوقف شود، اما با توجه به مشکلات مالی صداوسیمای فارس در پرداخت اقساط معوقه، در حال حاضر تولید این مجموعه در قسمت 64 متوقف شده است.

گروه سنی مخاطب "قصه‌های آرمین" سنین دبستان در نظر گرفته شده است و هدف از ساخت آن تقویت روحیه مشارکت و همکاری در کودکان است و پخش آن از روز پنجشنبه 3 اسفند ساعت 16 آغاز می‌شود ..

عوامل این اثر پویانمایی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان سروش خادمی، فیلمنامه‌نویس: کیوان اصلاح‌پذیر، ناظر کیفی: محمد حسن نبوی زاده، طراح شخصیت: عباس شاه محمدی، مدلساز شخصیت: عرفان دستور نژاد، طراح بک گراند: اکرم السادات خلقی‌، مدلساز محیط و آکسسوار: محمد علی پورنواب، دستیار مدلساز: الهام کردی، سوپروایزور انیمیت: سروش خادمی، احسان ابن اسدیان، متحرک سازان: احسان ابن اسدیان، محمد جواد صالحی، سمانه جوشن، مهسا انوری، علی سرداری، انسیه نعمت الهی، جمیله غفاری، محمد علی مویدی، محمد صادق صفانیا، المیرا مسعودی و ادیب تودیعی، طراح نور و جلوه‌های ویژه: محمد علی پورنواب، لی اوت: سروش خادمی، اویس مختار رضایی، طاهره نظامی، رندرینگ: سروش خادمی،‌ دوبله: الیزا اورامی، تدوین و صداگذاری: سروش خادمی، آهنگساز: علی آتش افروز. 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها