از زمین و زمان برایمان می‌بارد

مظفر: داور تیم ما را قلع قمع کرد

جام جم/ شهرزاد مظفر مربی همیشه معترض فوتسال بانوان است. او سرمربی گری تیم ملی فوتسال را بر عهده دارد ، بهترین تیم فوتسال لیگ برتری را هدایت می کند، جمعی از بهترین های فوتسال بانوان را در تیم خودش جمع کرده است، همیهش با تیم هایش به مقام قهرمانی می رسد اما با همه این اوصاف باز هم معترض است. اعتراض های او اینبار به داوری برمی گردد.
کد خبر: ۵۴۰۸۳۸
مظفر: داور تیم ما را قلع  قمع کرد

شهرزاد مظفر پس از دیدار تیمش مقابل ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال گفت: با 6 بازیکن مقابل ملی حفاری بازی کردیم و دستمان خالی بود.
شهرزاد مظفر درباره شکست 3 بر صفر تیمش مقابل این تیم  گفت: شکست ما دلایل مختلفی داشت؛ ما در این مسابقه 6 بازیکن داشتیم که این تعداد برای بازی سنگینی مقابل ملی حفاری کم است. کریمی و آرمات هم مصدوم هستند و به نظر می‌رسد آرمات را تا پایان لیگ در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ملی حفاری خوب بازی کرد و این برد نوش جانشان. ما هم دستمان خالی بود اما واقعا داور زیر پای ما را خالی کرد. قضاوت داوری در 4-3 صحنه واقعا تاثیرگذار بود. ما در دو صحنه می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اشتباهات داوری نگذاشت. یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که اگر به گل تبدیل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌خواهم از ارزش برد پرسپولیس کم کنم، عنوان کرد: داور در جریان بازی، به اشتباه خطای بازیکن ما را گرفت، بازیکن ما اخطار سوم را گرفت و علاوه بر اینکه بازی هفته آینده را از دست داد گل سوم هم به حریف هدیه شد. یک تیم چقدر می‌تواند مقاومت کند؟ تیم ما قلع و قمع شده و از زمین و زمان برایمان می‌بارد.

مظفر با بیان اینکه باشگاه پیگیر موضوع اشتباهات داوری خواهد بود، به فارس گفت: تا الان با داوران راه آمده‌ایم و از اشتباهات به سادگی عبور کرده‌ایم، دیگر قصد نداریم این کار را انجام دهیم. باخت را می‌پذیرم، اما باید به بقیه مسائل بازی هم رسیدگی شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها