هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول

صدرنشینان از جای خود تکان نمی خورند

جام جم/ هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال عصر فردا در شرایطی در 2 گروه اول و دوم برگزار خواهد شد که تیم گسترش فولاد تبریز تنها تیمی است که با خیال آسوده و بدون واهمه از دست دادن صدر جدول گروه یک به میدان می رود.
کد خبر: ۵۴۰۸۳۵
تبریزی ها با خیال راحت به مصاف استقلال اهواز می روند

به گزارش جام جم و به نقل از فدراسیون فوتبال ، در هفته بیستم و در گروه اول تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز به مصاف تیم رده نهمی استقلال اهواز می‌رود. شاگردان رسول خطیبی که در صدر جدول رده بندی قرار دارند  و به دنبال این هستند تا اختلاف خود با تیم  دوم جدول یعنی الوند همدان باز هم بیشتر کنند. .  اما تیم استقلال اهواز نیز انگیزه های زیادی برای پیروزی دارد تا بتواند در جدول رده بندی حداقل یک پله صعود داشته باشددر دیگر دیدار این گروه الوند همدان تیم دوم جدول  میزبان اتکا گرگان است. همدانی‌ها در این دیدار به دنبال پیروزی و کاهش اختلاف خود را صدر جدول هستند و در طرف دیگر شاگردان حمید کللی‌فر به فکر کسب 3 امتیاز و لغزش رقبا هستند که صعود 2 پله‌ای در جدول داشته باشند.
تیم نساجی مازندران نیز که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند در این هفته به مصاف شهرداری اراک می‌رود. نساجی در هفته گذشته سرمربی خود اسماعیلی را برکنار کرد که البته او به علت اینکه مدیران جدید حق امضا ندارند، این اخراج را قبول نداشت و عنوان کرده روی نیمکت می‌نشیند. حال باید دید در دیدار مقابل شهرداری، گرائیلی سرمربی جدید نساجی‌ها روی نیمکت می‌نشیند یا خود اسماعیلی.

در گروه دوم این مسابقات نیز تیم صدرنشین شهرداری یاسوج دیدار حساسی مقابل شهرداری تبریز دارد. شاگردان جمشید قدیری در صورت شکست در این بازی صدر جدول را از دست خواهند داد. شاگردان فراز کمالوند نیز در این دیدار به فکر پیروزی و رسیدن به صدر جدول هستند.

تیم رده دومی استقلال خوزستان نیز به مصاف تیم رده دوازدهمی برق شیراز می‌رود. شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا در صورت پیروزی و لغزش شهرداری می‌توانند صدرنشین شوند.

در دیگر دیدار تیم پاس همدان میهمان حفاری اهواز است. شاگردان امید طیری در پاس به فکر کاهش اختلاف امتیاز خود با صدر هستند و شاگردان داریوش یزدی هر چند امیدی به صعود ندارند اما نمی‌خواهند جایگاهشان در رده یازدهمی از دست برود و به رده‌های پایین‌تر سقوط کنند.

برنامه کامل مسابقات این هفته به شرح زیر است:

گروه اول:

شنبه 28 بهمن

ابومسلم - شاهین، ساعت 14

سنگ آهن بافق - نفت‌مسجد‌سلیمان، ساعت 14

پارسه ایرانیان - گل گهرسیرجان، ساعت 14:15

نساجی مازندران - شهرداری اراک، ساعت 14:15

ماشین‌سازی‌تبریز - مس سرچشمه، ساعت 14:30

الوند همدان - اتکا گرگان، ساعت 14:30

استقلال اهواز - گسترش فولاد، ساعت 14:45

گروه دوم:

شنبه 28 بهمن

برق شیراز - استقلال خوزستان، ساعت 14:15

مس رفسنجان - سایپا شمال، ساعت 14:15

شهرداری یاسوج - شهرداری تبریز، ساعت 14:15

شهرداری‌بندرعباس - راهیان کرمانشاه، ساعت 14:30

حفاری اهواز - پاس، ساعت 14:45

ایران جوان بوشهر - یادآوران شلمچه، ساعت 14:45

یکشنبه 27 اسفند

نیروی زمینی - فولاد یزد، ساعت 15
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها