بازی با سپاهان جنبه انتقامی دارد

گل‌محمدی: پرسپولیس به یکباره بازی را رها کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تمایل دارد در بازی آینده نیز بر روی سکو بنشیند گفت: بازی با سپاهان برای ما جنبه انتقامی دارد.
کد خبر: ۵۴۰۸۳۳
گل‌محمدی: پرسپولیس به یکباره بازی را رها کرد

یحیی گل‌محمدی در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: به هر نحوی که شد مقابل تیم خوب گهر به سه امتیاز بازی رسیدیم. با وجود اینکه باز هم معتقدم به یکباره تیم ما بازی را رها کرد اما به شرایط ایده‌آل بازگشتیم و نتیجه بازی هم برای صعود ما به بالای جدول کمک کرد. البته باید تلاش کنیم تا این جایگاه را از دست ندهیم.

وی  افزود: بازی بسیار سختی را مقابل تیم منسجم و پرقدرت سپاهان داریم. به نظر من این بازی برای پرسپولیس جنبه انتقامی دارد و باید برای رسیدن به این سه امتیاز تلاش کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: در این بازی با قدرت صد درصد به میدان خواهیم رفت، البته می‌دانید برخی از بازیکنان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. اما اینها دلیلی نمی‌شود که به سه امتیاز فکر نکنیم.

وی عنوان داشت: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر است و در چند سال اخیر قدرت خود را به رخ همه کشیده آنها مربی بسیار خوب و بازیکنانی فرصت‌طلب و با کیفیت دارند. در هر صورت به نظرم روز یکشنبه یک بازی خوب را همه شاهد خواهند بود و امیدوارم برنده هم پرسپولیس باشد.

سرمربی قرمزپوشان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از قبل نتیجه‌ای را پیش‌بینی کنم اما مثل همه بازی‌ها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و مطمئن باشید با داشته‌های خودمان سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی برای شما 6 امتیازی است یا خیر به فارس  گفت: بدون هیچ حرف و حدیثی همه بازی‌ها  حکم فینال را دارد. باید خودمان را به بالای جدول نزدیکتر کنیم. برای ما بالا و پایین جدول ندارد. با هر تیمی که به میدان برویم باید به نتیجه برد فکر کنیم که اگر از این هدف دور شویم به مشکل بر می‌خوریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص قهر کریم باقری از پرسپولیس نیز گفت: شما کریم را دیده‌اید. در تمرین روز پنجشنبه هم حاضر شد، چه قهری و چه حرفی؟‌ ایشان برای ما هیچ شرطی نگذاشته و شما هم زیاد این موضوعات را که چندان درست نیست دنبال نکنید.

وی درباره سکونشینی‌اش نیز گفت: راستش را بخواهید استرس خیلی کمتری روی سکو داشتم و بازی را خیلی بهتر می‌دیدم. احتمال دارد در بازی بعدی هم روی سکوها بنشینم و بازی را از بالا نگاه کنم تا داوران هم از دست من راحت شوند و برای آنها مشکل‌ساز نشویم.

گل‌محمدی در پایان در خصوص وینگو بگوویچ از هرگونه اظهار نظری خودداری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها