علیرغم رایزنی های رویانیان با رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا؛

دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان هنوز در حد مذاکره

در دیدار معوقه سپاهان و راه آهن صورت می گیرد؛

مربیان سابق پرسپولیس رودر روی هم قرار می گیرند

تیم های فوتبال راه آهن و سپاهان یکی از بازی های عقب افتاده هفته بیستم لیگ برتر را امروز ساعت 15:30در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می کنند.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۲
مربیان سابق پرسپولیس رودر روی هم قرار می گیرند



بازی عقب افتاده تیم های فوتبال راه آهن و سپاهان که به دلیل آلودگی هوای تهران به تعویق افتاده بود امروز ساعت 15:30 انجام می شود به طور حتم مهم ترین صحنه این دیدار رویارویی علی دایی و زلاتکو کرانچار است.

علی دایی چند فصل قبل در جریان بازی های لیگ برتر به عنوان سرمربی پرسپولیس جانشین زلاتکو کرانچار شد و در نهایت با تیمی که کرانچار بسته بود به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

البته دایی هم درست مثل کرانچار در پرسپولیس عاقبت به خیر نشد و از سرمربیگری این تیم کنار رفت حالا چند فصل از آن اتفاق گذشته و دایی و کرانچار یک بار دیگر در چارچوب لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

سپاهان برای نزدیک شدن به استقلال در صدر جدول به هر 3 امتیاز این بازی نیاز دارد و راه آهن هم که هنوز یکی از تیم های مدعی دریافت سهمیه آسیا محسوب می شود به سه امتیاز این دیدار خانگی چشم دوخته است.

گفتنی است، هر دو تیم فوتبال سپاهان و راه آهن در هفته های قبل نسبت به داوری اعتراض داشتند اگر داور بازی امروز اشتباهی مرتکب شود به طور حتم جنجالی دوباره در داوری اتفاق خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها