اولین فهرست ولاسکو اعلام شد

روزهای پرکار در تالار والیبال آزادی

جدال سایپا و شهرداری ارومیه برای تصاحب آخرین سهمیه پلی آف؛

لیگ برتر والیبال در ایستگاه آخر

هفته یازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه 25 بهمن برگزار می شود.
کد خبر: ۵۴۰۱۲۸
لیگ برتر والیبال در ایستگاه آخر


در هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر، 12 تیم شرکت کننده در 6 شهر مختلف کشور به مصاف یکدیگر می روند. این رقابت ها در حالی برگزار می شود که وضعیت صعود تیم های پیکان، کاله آمل و متین ورامین به مرحله پلی آف قطعی شده است و رقابت های تیم های سایپا و شهرداری ورامین مقابل حریفانشان تعیین کننده چهارمین تیم راه یافته به پلی آف خواهد بود.

** جدال بر سر دومی جدول

مهم ترین بازی هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه 25 بهمن امسال در ورزشگاه شهید عباسی ورامین میان تیم های کاله آمل و متین ورامین برگزار خواهد شد.

شاگردان مصطفی کارخانه که هم اکنون مکان دوم جدول رده بندی را با 2 امتیاز اختلاف نسبت به آملی ها به خود اختصاص داده اند و برای حفظ این جایگاه و همچنین جبران باخت دور رفت مقابل تیم کاله صف آرایی می کنند.

تیم والیبال کاله آمل هم برای کسب سه امتیاز کامل بازی و ارتقا یک پله ای در جدول رده بندی به دنبال تکرار برد نیم فصل نخست و سه امتیاز کامل این دیدار خواهد بود.

نتیجه بازی تیم های متین ورامین و کاله آمل تکلیف قطعی جایگاه های دوم و سوم جدول رده بندی را مشخص می کند.

** ارومی ها میزبان پایتخت نشینان

در دیگر بازی این هفته تیم شهرداری ارومیه میزبان تیم والیبال نوین کشاورز است.

ارومی ها که هم اکنون با 38 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی ایستاده اند در صورت کسب سه امتیاز کامل بازی امیدشان به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات و راهیابی به پلی اف افزایش می یابد البته صعود تیم شهرداری ارومیه به پلی اف لیگ برتر منوط به نتیجه دیدار تیم سایپا نیز هست.

تیم شهرداری ارومیه که در طول چهار هفته اخیر مسابقات از حضور علی نادی مهره کلیدی تیم محروم است در این هفته با ترکیب کامل خود به مصاف نوین کشاورز می رود.

** نارنجی پوشان و فراز از برزخ بلاتکلیفی

تیم والیبال سایپا که در لیگ برتر امسال با ترکیبی جوان و جدید حضور یافته بود هم اکنون با 40 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفته است اما هنوز این جایگاه برای آنها قطعی نیست و این احتمال می رود که نتایج کسب شده در مسابقات هفته جاری وضعیت آنها را به طور کلی تغییر دهد.

نارنجی پوشان تنها در شرایطی می توانند خود را از این برزخ نجات دهند که موفق به شکست سه بر صفر تیم بازرگانی جواهری گنبد شوند. شاید بر روی کاغذ رسیدن به این عنوان کار راحتی باشد اما استرس موجود در میان بازیکنان سایپا رسیدن به هدف را تا حدودی سخت خواهد کرد.

** بحران زدگان در مشهد

تیم های والیبال میزان خراسان و پیشگامان کویر یزد این هفته در مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

بازیکنان تیم والیبال میزان خراسان پس از آنکه از رسیدن به مرحله پلی آف ناامید شدند انگیزه خود را برای ادامه حضور موفق و قدرتمند در لیگ برتر را از دست داده و در بازی های هفته های اخیر نتایج را به حریفان واگذار کرده اند.

تیم والیبال پیشگامان کویر با وجود پیروزی در 2 دیدار اخیر با حضور ابراهیم وادی به عنوان سرمربی، باز هم نمی توانند به پلی آف صعود کنند. تیم بحران زده پیشگامان در شرایطی به مشهد می رود که هم اکنون با 35 امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده و نتیجه کسب شده در این دیدار تأثیر چندانی در جایگاه آنها نخواهد داشت.

**صدرنشینان و جدال با کاشانی ها

تیم والیبال پیکان که جایگاه آنها در صدر جدول رده بندی مسجل شده است این هفته در خانه والیبال تهران میزبان تیم باریج اسانس کاشان هستند.

شاگردان حسین معدنی که در نیم فصل دوم لیگ برتر توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند با وجود آنکه از صعود به پلی آف ناامید هستند اما از انگیزه بسیار بالایی برای کسب سه امتیاز بازی و تغییر جایگاهشان در جدول رده بندی برخوردارند.
کاشانی هم اکنون با 30 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارند در صورت کسب سه امتیاز کامل این دیدار احتمال صعودشان به مکان هفتم جدول رده بندی بسیار زیاد است.

این دیدار ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

**آذریها و مصاف با بندرعباسی ها

از دیگر بازی هایی که قرار است در هفته پایانی دور برگشت میان تیم های پائین جدول رده بندی برگزار شود مصاف تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی بندر عباس در آذربایجان شرقی است.

تبریزی ها در شرایطی میزبان بندرعباسی ها هستند که در هفته گذشته نخستین برد خود را کسب و از خطر سقوط به لیگ دسته یک فرار کردند آنها توانستند با کسب سه امتیاز کامل این دیدار 21 امتیازی شده و فاصله خود را با رقیب اصلی خود یعنی تیم نوین کشاورز افزایش دهند.
تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس که چند هفته ای است با پرداخت مطالبات بازیکنان به روزهای خوب خود بازگشته با 26 امتیاز مقابل تیم شهرداری تبریز بازی خواهد کرد.

اسامی داوران و ناظران حاضر در مسابقات هفته یازدهم دور برگشت به شرح ذیل است:
پیکان-باریج اسانس کاشان
ناظر حمید حق بین، داور اول مسهود یزدان پناه، داور دوم محمد عشق دوست.

شهرداری ارومیه-نوین کشاورز
ناضر: محمود حداد، داور اول مرتضی اکبری، داور دوم اصغر میرزایی

میزان خراسان-پیشگامان کویر یزد
ناظر امیدوار حاتمی، داور اول اصغر حاج کاظمی، داور وحید پور کاشیان

متین ورامین-کاله آمل
ناظر غفار درخشده، داور اول، ابراهیم فیروزی، داور دوم علی رضا قریب

شهرداری تبریز-آلومینیوم المهدی بندر عباس
ناضر: محمدحسن خوشدل، داور اول حمید راهجردیان، داور دوم: بهرام سلیمانی

بازرگانی جواهری گنبد-سایپا
ناظر محمدحسین شفتی، داور اول محمد شاهمیری داور دوم نادر انصاری
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها