در آغاز هفته 26 لیگ برتر ،

توفان استقلال در شیراز

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص شکایت شکوری از استقلال به فیفا گفت: شکوری حکم قطعی بر علیه ما دارد و نیاز نیست به فیفا شکایت کند زیرا وی با طرح شکایت به فیفا جوسازی رسانه ای انجام می دهد.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۸
معاون حقوقی باشگاه استقلال:  جوسازی شکوری وجاهت قانونی ندارد



بزرگی افزود: به هر حال اگر حکم صادر شده کمیته انضباطی به ضرر هادی شکوری بود، وی می توانست از طریق فیفا شکایت کند. در حال حاضر حکم به نفعش صادر شده و شکایت به فیفا اقدام درستی نیست.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: شکوری باید پیگیر اجرای رأی صادر شده اش باشد و راه حل بهتری برای دریافت پولش پیدا کند، جوسازی در رسانه ها برای وی وجاهت قانونی ندارد.

وی در مورد مشکل رینالدو گفت: دوستان ما در معاونت اجرایی پیگیر قرارداد رینالدو هستند. هواداران استقلال مطمئن باشند که قرارداد رینالدو هیچ مشکلی برای تیم محبوبشان ایجاد نخواهد کرد.

بزرگی اظهار داشت: پیروز قربانی، بازیکن تیم فوتبال راه آهن بعد از بازی تیمش مقابل استقلال بیان کرد که استقلالی ها پشت پرده کثیفی دارند به خاطر همین متن شکایت نامه ای بر علیه این بازیکن به کمیته انضباطی ارائه دادیم. وی با سخنانش باعث تشویش اذعان عمومی شده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه وضعیت مالی باشگاه مناسب نیست. باشگاه های فوتبال صد در صد دولتی هستند و بودجه مناسبی ندارند. دولت براساس ماده 13 منع قانونی برای کمک به ورزشهای حرفه ای را دارد. براین اساس مشکلات مالی استقلال هنوز برطرف نشده است.

وی در خصوص پرونده های شکایت از تیم فوتبال استقلال گفت: با اینکه باید به پرونده های شکایت زیادی رسیدگی کنیم اما آرامش بر باشگاه برقرار است. مشکلات مالی بزرگترین دغدغه مسئولان استقلال است که امیدوارم با حمایت مسئولان ورزشی این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها