خدمتی تازه به مخاطبانی ارزشمند

راه را کوتاه کرده ایم

یادتان هست در یادداشتی به مناسبت پانصدمین شماره چاردیواری نوید دادیم که بزودی صفحه «خانه و خانواده» روی سایت جام‌جم آنلاین راه‌اندازی می‌شود و در فضای مجازی هم می‌توانیم با فراغ بال بیشتر و صفحات نامحدودتر به موضوعات زندگی، خانواده، دکوراسیون، هنر، آشپزی و... بپردازیم؟ حالا این وعده محقق شده و شما می‌توانید این صفحه را که «جام‌جم سرا» نام گرفته است به نشانی www.jamejamsara.ir در اینترنت بیابید و از مطالب متنوع آن بهره بگیرید.
کد خبر: ۵۳۹۸۴۰

تلاش کرده‌ایم با راه‌‌اندازی وب‌سایت جام‌جم‌سرا مطالبی ارائه کنیم که در جهت استحکام، سلامت و پویایی این نهاد اثرگذار باشد. جام‌جم‌سرا از زندگی می‌گوید، از خوشبختی و گشودن پنجره‌های شادی، از سلامت، نشاط و راه‌های رسیدن به تفاهم و همدلی.

این وب‌سایت دربرگیرنده سه سرفصل مهم است؛ الف: زندگی، ب: آشپزی و ج: دکوراسیون.

در بخش زندگی مطالبی ارائه خواهد شد که سالمندان، به عنوان ستون‌های اصلی خانواده، همسران، به مثابه دو همراه در جاده پرفراز و نشیب زندگی و جوانان و کودکان به عنوان آینده‌سازان را در برمی‌گیرد.

مطالب این وب سایت می‌کوشد همانند چاردیواری کاغذی‌مان، با پوشش همه اعضای خانواده در جهت حفظ جایگاه سالمندان، کمک به ازدواج و استحکام زندگی مشترک زنان و مردان جوان، روان‌شناسی زن و مرد و راه‌های شکل‌گیری یک ارتباط سالم به منظور ازدواج، تربیت کودکان و چالش‌های پیش‌رو دراین خصوص بپردازد.

بخش آشپزی شامل معرفی مواد غذایی، شیوه‌های بهره‌گیری درست از آنها، پخت‌وپز و فوت‌وفن آشپزی می​شود.

بخش دکوراسیون هم در جهت طراحی و تزئین خانه به منظور فراهم کردن فضایی آرام، سالم و راحت به اعضای خانواده کمک می‌کند. در آینده بخش‌های جدیدی هم به این وب‌سایت افزوده خواهد شد که به خواسته‌های شما درحد مقدور پاسخ‌‌‌‌ دهد، پس منتظر بخش‌های جدیدی هم در این صفحه باشید.

وب سایت جام‌جم سرا تلاش دارد برای رسیدن به زندگی بهتر، با نشاط‌تر و صمیمی‌تر به مخاطب خود کمک کند، امید که چنین باشد.

نظر، پیشنهاد و انتقادهای خود را درباره « جام‌جم سرا » به شماره 300011219 پیامک کنید؛ یا به نشانی الکترونیکی sara@ jamejamonline.ir به ما ایمیل بزنید. منتظرتان هستیم.

زهرا عرب‌/ ‌دبیر چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها