هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال جا پای خود را در صدر جدول محکم می کند

مزد زحماتمان را در زمین می گیریم

ماجدی: خوروش! در مورد استقلال حرف نزن!

اظهارات اخیر خوروش در مورد استقلال باعث شده است تا سرپرست استقلال به آن واکنش نشان بدهد و او را متهم به دخالت در کارهای اجرایی استقلال کند.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۶
ماجدی: خوروش! در مورد استقلال حرف نزن!


سرپرست تیم فوتبال استقلال در این باره  گفت: از خوروش می‌خواهم در مورد تیم خودش صحبت کند و دیگر پیرامون استقلال حرفی نزند.
ماجدی در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: متأسفانه چند وقتی است هجمه روی استقلال به راه افتاده تا جایی که مصاحبه‌ای را از سرپرست تیم سپاهان خواندم اما باید خطاب به ایشان بگویم که آقای خوروش خوشحال باش که ما مزد زحماتمان را در زمین بازی می‌گیریم و با اینکه پنالتی‌هایمان را نمی‌گیرند برنده از زمین خارج می‌شویم.
وی افزود: آقای خوروش شما هم سعی کنید در زمین بازی نتیجه بگیرید و درست است که مردانگی و پهلوانی کمرنگ شده ولی از بین نرفته و ما به این مسائل پایبند هستیم.
سرپرست استقلال در پایان به فارس گفت: از آقای خوروش می‌خواهم که در خصوص سپاهان صحبت کند و دیگر در مورد استقلال حرفی نزند.
وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال فیلم بازی با راه‌آهن را به کمیته داوران فرستاده است، گفت: روی صحنه‌ای که ایمان موسوی توسط مدافع حریف سرنگون شد اعتراض داریم و به همین خاطر فیلم بازی را به کمیته داوران بردم تا در این خصوص نظر خود را اعلام کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها