فولاد این روزها خوب نتیجه می گیرد آن هم با بازیکنانی که اسم ورسم چندانی ندارند. در میان با تجربه های این تیم اسماعیل شریفات بازیکنان شناخته تری به شمار می رودو اعتقاد دارد این تیم توانایی قهرمان شدن در لیگ را دارد.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۶
شریفات:کروش فقط بازی های استقلال و پرسپولیس را می بیند

فولاد این روزها خوب نتیجه می گیرد آن هم با بازیکنانی که اسم ورسم چندانی ندارند. در میان با تجربه های این تیم اسماعیل شریفات بازیکنان شناخته تری به شمار می رودو اعتقاد دارد این تیم توانایی قهرمان شدن در لیگ را دارد. اسماعیل شریفات در خصوص نتایج خوب تیم فولاد و همچنین مسابقات پیش رو و رقابت این تیم با استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

چند هفته‌ای است که خیلی خوب نتیجه می‌گیرید...
اینها همه کار خدا بوده و تلاش بازیکنان نیز به ثمر نشسته است، فکر نمی‌کنم تا به امروز هیچ تیمی در لیگ برتر این همه بازی را پشت سر هم نباخته باشد، البته رکورد زنی اولویت سوم ما است و هدف اول و دوممان صدر نشینی و گرفتن سهمیه آسیا محسوب می‌شود. در بازی با ذوب آهن همه جوره روی تیم حریف مسلط بودیم و بیشتر توپ و میدان در اختیار ما بود. هفت، هشت موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم اما خوشبختانه به برتری رسیدیم.

در ابتدای فصل فولاد خوب نتیجه نمی گرفت اما حالا کاملا متفاوت عمل می کند، دلیلش چیست؟
در همین بازی با ذوب آهن در دور رفت اشتباهات داوری بازی را از ما گرفت. در هشت هفته اول مثل امروز بازی می‌کردیم اما یا گل نمی‌زدیم و یا بد شانسی می‌آوردیم، مثلا بازیکنان جدیدمان هماهنگ نشده بودند و نسبت به یکدیگر شناخت نداشتیم، در کل خدا را شکر می‌کنم که حالا در این جای جدول هستیم.

فکر می‌کنی فولاد بتواند قهرمان شود؟
همه بیست و هفت بازیکن تیم و چه آنهایی که ذخیره هستند و چه آنهایی که فیکس بازی می‌کنند برای پیروزی وارد مسابقات می‌شویم و بازی به بازی هدفمان گرفتن سه امتیاز است، هر بازیکنی آرزو دارد تیمش قهرمان لیگ برتر شود.من با استقلال مقام‌های دوم و سومی را به دست آوردم اما آرزویم این است که با فولاد قهرمان شوم البته اولویت ما گرفتن سهمیه آسیایی‌ است و بعد به قهرمانی لیگ برتر فکر می‌کنیم.

به نظر می‌رسد بازی استقلال مقابل فولاد جنگ قهرمانی باشد؟
صد در صد همین طور است البته ما با تراکتور سازی بازی داریم و استقلال هم همینطور. ما استقلال را در بازی بردیم پس این پتانسیل را داریم که استقلال را در اهواز هم شکست دهیم.


پشیمان نیستی که از استقلال رفتی؟
امسال یکی از سال‌های خوب فوتبالی من است خدا را شکر به تیمی آمدم که همه چیزش روی برنامه است حتی هزینه‌های دانشگاه بازیکنان را هم باشگاه فولاد پرداخت می‌کند. با این شرایط تمام تمرکزم روی فوتبال در فولاد خوزستان است و هیچ دغدغه‌ای ندارم، البته من هنوز هم استقلالی هستم اما انصافا امسال به چیزی جز فولاد فکر نکردم.

فرهاد مجیدی که در یکی از دربی‌ها بازوبند را به تو داد برای استقلال خوب گل می‌زند، نظر تو چیست؟
مجیدی بازیکن بزرگی است و در هر شرایطی کار خودش را انجام می‌دهد، دیدید که بازی استقلال گره خورده بود اما او بازی را درآورد، من فکر می‌کنم مجیدی بازیکن تاریخی استقلال محسوب می‌شود.

از فولاد بازیکنان زیادی به تیم ملی دعوت نشدند، نظر تو چیست؟
اگر بازی‌های ما پخش زنده می‌شد 4 و 5 بازیکن ملی پوش داشتیم، حتی اگر همین جای جدول باشیم 5 بازیکن ما باید در تیم ملی باشند، پرسپولیس تیم یازدهم جدول است و 5 ملی پوش دارد اما ما که دومین خط حمله برتر لیگ را داریم فقط آرش افشین را ملی پوش می‌بینیم، به اعتقاد من کروش بازی‌های فولاد را خوب ندیده و فقط بازی‌های ما مقابل استقلال و پرسپولیس را تماشا کرده است امیدوارم او تیم ما را هم ببیند که چه بازیکنانی در اختیار داریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اقفنق
Spain
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
قعقققهنق
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها