ما با ۱۱ بازیکن صبا بازی داریم

پاکوئتا: در ۱۰ بازی گذشته باخت نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال الشباب امارات گفت: ما با ۱۱ بازیکن صبای قم بازی داریم نه با تماشاگران.
کد خبر: ۵۳۹۱۳۶
پاکوئتا: در ۱۰ بازی گذشته باخت نداشتیم


سرمربی تیم فوتبال الشباب امارات گفت: ما با ۱۱ بازیکن صبای قم بازی داریم نه با تماشاگران.
مارکوس پاکوئتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های الشباب امارات و صبای قم عنوان کرد: فردا بازی سختی پیش رو داریم زیرا دیدار برگشتی وجود ندارد و هر دو تیم می‌جنگند تا در این دیدار به برتری دست یابند. صبا تیم خوبی دارد و ما تمرکز زیادی روی این بازی داریم.

وی افزود: چند بازیکن خارجی تاثیرگذار و چند ملی‌پوش در تیم ما وجود دارد که می‌توانیم بازی خوبی انجام دهیم، در 10 دیدار اخیر باختی نداشتیم و روند خوبی را دنبال کرده‌ایم، امیدوارم دربازی فردا هم شرایط اینگونه دنبال شود و به روند موفقیت خود ادامه دهیم.

سرمربی تیم الشباب در مورد اینکه تیم‌های عربی فوتبال تاخیری بازی می‌کنند یاد آور شد: ما به ایران نیامدیم تا بازی دفاعی انجام دهیم. می‌خواهیم با یک بازی هجومی در این دیدار به برتری دست یابیم و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

پاکوئتا درمورد اینکه اماراتی‌ها تماشاگرانی ندارند در حالی که در بازی فردا صبای قم از حضور هواداران خود بهره خواهد برد یادآور شد: الشباب شاید در امارات هواداری نداشته باشد اما بازیکنان با تجربه و جوانی داریم که می‌توانند به خوبی در میدان حاضر شوند و با این شرایط کنار بیایند در هر حال به نظرم بازی زیبایی خواهد بود و ما با 11 بازیکن صبا بازی خواهیم کرد نه با تماشاگران آنها.

وی در مورد شرایط الشباب گفت: در این فصل شرایط خوبی داریم و برای رسیدن به دو نیمه نهایی تلاش می‌کنیم. شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتیم اما هم اکنون بازی‌های متفاوتی انجام می‌دهیم و امیدوارم بازی فردا هم یک دیدار متفاوت باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها