حبیب الله عسگر اولادی با بیان اینکه فتنه‌گران خود را برای انتخابات 92 آماده می‌کنند گفت : فتنه سال 88 در قیام تاریخی 9 دی مهار و کنترل شد. اما اینکه بگوییم آمریکایی ها و اذنابشان دست برداشته اند و دیگر توطئه و فتنه گری نمی کنند یک خیال خام است . آنها خود را برای بازتولید فتنه 88 در انتخابات سال 92 آماده می کنند . پیاده نظام و سواره نظام این فتنه گری هم برای مردم شناخته شده اند.
کد خبر: ۵۳۷۲۱۰
بازتولید فتنه 88 در انتخابات 92

وی در گفت و گو با روزنامه خراسان همچنین در پاسخ به این که بهترین راهکار عملی شما برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات آتی چیست؟ تا چه میزان رقبایی همچون اصلاح طلبان یا دولت را رقیب خطرناکی برای خود می دانید؟ افزود: رقیب هیچ وقت خطرناک نبوده و نیست. باید باور داشته باشیم رقبای ما هم به اندازه ما دلشان برای مملکت می سوزد.

عسگراولادی تصریح کرد: ما در انتخابات نباید به شرط پیروزی شرکت کنیم و اگر توفیق پیدا نکردیم مفهوم آن این باشد که شکست خورده ایم یا تصور کنیم که تقلب شده است و مفهوم این آن است که مردم شخص دیگری را برای خدمت برگزیده اند. فقط باید به نتیجه انتخابات احترام گذاشت تا مشکلات مملکت حل شود.

باهنر: احساس تکلیف نمی‌کنم

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در حال حاضر هیچ احساس تکلیفی را در راستای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احساس نمی‌کنم و قصد دارم در حیطه کاری خود به فعالیت بپردازم.

محمدرضا باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره حضور خود در انتخابات ریاست جمهور آینده گفت: علی رغم اصرار برخی از چهره‌ها و اعضای جامعه اسلامی مهندسین برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده؛ قصد ندارم در این انتخابات کاندیدا شوم.

رایزنی انتخاباتی اصلاح‌طلبان

حمدرضا عارف با بیان اینکه اصلاح طلبان همچنان در حال رایزنی برای بررسی نحوه ورود به انتخابات هستند، گفت که هنوز برای حضور در انتخابات به نتیجه قطعی نرسیده است.

محمد رضا عارف در گفتگو با مهر گفت: اصلاح طلبان این روزها در جلسات خود در حال بررسی این موضوع هستند که آیا بر روی یک نفر اجماع شود یا اینکه با چند کاندیدا وارد عرصه شوند که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند.

وی گفت: متاسفانه هنوز به نتیجه قطعی برای حضور نرسیده ام.

 

شغل روحانیون چیست



آیت الله سیستانی در دیدار تعدادی از روحانیون ایرانی از آنها پرسیده است شغل شما در ایران چیست؟ این افراد در پاسخ گفته اند نماز اقامه می کنیم و منبر داریم.

به گزارش جهان،ایشان در واکنش گفته اند: "مگر نماز خواندن و منبر رفتن شغل است؟ مگر می شود شما در نظام اسلامی باشید و مشغله ای نداشته باشید؟ شما باید شغل در نظام داشته باشید و با نظام همکاری داشته باشید.

حضوردرانتخابات واجب تراز نان شب

عبدالله نوری در جلسه شورای اصلاحات گفته است :"حضور ما در انتخابات ریاست جمهوری از نان شب هم واجب تر است. اگر در این انتخابات شرکت نکنیم انتخابات مجلس دهم را هم از دست می دهیم چرا که تمام ستادها و بدنه اجتماعی را از دست داده ایم و باید سال ها از صحنه سیاسی غایب بمانیم."

به گزارش مشرق،همچنین در جلسه شورای اصلاحات برخی حاضران نسبت به برنامه ریزی و حضور در انتخابات شوراها اظهار ناامیدی کرده و گفته اند:" ما باید تمام توان خود را صرف حضور در انتخابات ریاست جمهوری کنیم چرا که با افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران به 31 نفر، دیگر شانسی برای در اختیار داشتن اکثریت در شورای شهر نداریم و با چند عضو هم نمی شود در شورا کاری از پیش برد."

شکست سیاست قهر و ناز

بولتن نویس فراری دولت اصلاحات اذعان کرد سیاست قهر و ناز اصلاح طلبان شکست خورده و آنها درصدد معرفی نامزد هستند.

به گزارش جهان، حسین باستانی از همکاران حزب مشارکت، جزو بولتن نویسان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات بود اما چند سال پیش از کشور گریخت و به استخدام شبکه دولتی انگلیس درآمد! او اخیرا در مصاحبه با بی بی سی اذعان کرده که اصلاح طلبان پس از مشاهده بی اعتنایی نظام به شرط گذاری و نازهای آنها، ادعای «شرکت نمی کنیم» را کنار گذاشته اند.
 

مواضع شرم‌آور اعراب

یک استاد دانشگاه بیروت با شرم‌آور توصیف کردن موضع کشورهای عربی در قبال حمله اسرائیل به سوریه گفت اعراب برای اخراج سوریه از اتحادیه عرب طی 24 ساعت تشکیل جلسه دادند اما درباره این حمله هیچ واکنشی نشان ندادند.

دکتر «حسن جونی» استاد دانشگاه بیروت در گفت‌وگو با  فارس افزود: چگونه می‌توان از این کشورها انتظار داشت که به خواسته‌های فلسطینیان تن دهند در حالی که هیچگونه واکنشی به این تجاوز آشکار نشان نداده است. انتظار می‌رفت که کشورهای غربی این تجاوز را که نقض آشکار منشور سازمان ملل بود را محکوم کنند.

وی تاکید کرد: باعث شرم است که اتحادیه عرب به طور شایسته و مناسب به این حمله واکنش نشان نداد این در حالی است که بر اساس قوانین اتحادیه عرب، تجاوز به هر کشور عربی، تجاوز به تمامی کشورهای عربی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها