دبیر ستاد ملی زن و خانواده گفت: موارد مربوط به‌اصلاحیه قانون «تسهیل ازدواج جوانان» و آیین‌نامه آن با تشکیل کارگروهی در حال تدوین است و در دولت دهم این موضوع به تصویب می‌رسد و قرار است در اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده در سال 92 این موضوع بررسی شود.
کد خبر: ۵۳۳۷۷۰

به گزارش ایسنا، فریبا حاج‌علی افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور تدوین اصلاحیه و آیین‌نامه قانون «تسهیل‌ازدواج جوانان» انجام شده است.

وی با بیان این‌که ازدواج جوانان یکی از مسائل کلیدی و محوری خانواده است، تصریح کرد: پرداختن به این موضوع دغدغه خاصی را می‌طلبد که ستاد ملی زن و خانواده از ظرفیت لازم برخوردار است.

دبیر ستاد ملی زن و خانواده درباره موارد مورد نظر در اصلاحیه «قانون تسهیل ازدواج جوانان» اظهار کرد: این موضوع ابعاد مختلفی دارد و در این قانون بیشتر به مباحث فرهنگی می‌پردازیم، چرا که بحث‌های فرهنگی در آن مغفول واقع شده‌ است و تشویق و تسهیل ازدواج جوانان و کاهش سن و آسان کردن آن از موارد فرهنگی مورد توجه است.

حاج‌علی درباره نقش آموزش در ازدواج موفق بیان کرد: شعار وزارت ورزش و جوانان ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار است و البته لزومی ندارد که دختر و پسر در ابتدا آگاهی همه‌جانبه‌ای از یکدیگر داشته باشند، چرا که خیلی از آگاهی‌ها در طول زندگی مشترک به دست می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها