مقامات برگزارکننده جام جهانی 2022 قطر در نظر دارند با درخواست رسمی از فیفا خواستار برگزاری این دوره از رقابت‌ها در فصل زمستان شوند.
کد خبر: ۵۲۷۶۸۸

در حالیکه دمای هوا در تابستان در این کشور حاشیه خلیج فارس تا 50 درجه سانتیگراد بالا می‌رود، مقامات قطری در پی آن هستند تا مسئولان فیفا را متقاعد کنند که رقابت‌های جام جهانی در فصل زمستان برگزار شود.

میشل پلاتینی، رئیس یوفا، هفته گذشته در ملاقاتی که از دوبی داشت گفته بود بهترین زمان برای برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر و دسامبر است.

حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی در گفتگو با اکیپ اظهار داشت: همه می‌دانند که رقابت‌های جام جهانی در ژوئن و ژوییه برگزار می‌شود.  اگر فیفا و یوفا پیشنهادی برای تغییر زمان مسابقات داشته باشند ما دلایل مستدلی برای مطالعه این پیشنهادها داریم. ما به صحبت‌های آقای پلاتینی احترام می‌گذاریم اما این فقط یک پیشنهاد است. فیفا هنوز درخواست رسمی برای ما در این خصوص ارسال نکرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در خصوص شایعه میزبانی مشترک رقابت‎های جام جهانی 2022 هم گفت: در توافقی که بین ما و فیفا حاصل شده، قطر به عنوان میزبان شناخته می‌شود. این بد نیست که دیگر کشورهای منطقه هم در میزبانی نقش داشته باشند اما تاکید می‌کنم که تنها میزبان این رقابت‌ها، قطر خواهد بود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها