یک کشاورز چینی خلاق خودرویی الکتریکی طراحی کرده است که از انرژی باد برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز برای به حرکت در آوردن آن استفاده می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشد. این کشاورز چینی ساکن روستایی است که در فاصله یک ساعت از پکن قرار گرفته است و به نظر می‌رسد برای استقبال از فناوری آمادگی لازم را نداشته باشد.
کد خبر: ۵۲۶۷۸۹

این روستا مجموعه‌ای از خانه‌های خشت و گلی است که در میان مزارع ذرت و درختان میوه محصور شده است و در حالی که در هیچ جای این روستا اثری از فناوری یافت نمی‌شود، کشاورز پنجاه و پنج ساله چینی این شجاعت را داشته است که طرح جدیدی از خودروهای الکتریکی را به نمایش گذارد که به نظر می‌رسد می‌تواند در آینده صنعت خودروسازی این کشور نقش مهمی را ایفا کند. او از یک تراکتور به عنوان کارگاهی برای عملی کردن این ایده استفاده کرده و تنها از ابزارهای ساده‌ای که در اختیار داشته بهره گرفته است.

تانگ ژنپینگ برای ساخت این خودروی الکتریکی سه ماه زمان صرف کرده و در مجموع ساخت این خودرو هزار پوند هزینه داشته است. ویژگی منحصر به فرد خودروی طراحی شده این است که به عنوان یک خودروی الکتریکی عمل می‌کند. در حقیقت توانایی دارد که انرژی باد را به دام انداخته و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل کند./ daily mail

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها