زهرا سربالی‌، هافبک تکنیکی استقلال:

فوتبال بانوان می‌تواند به‌ جام‌جهانی ‌برسد

در لیگ برتر این فصل اتفاقی افتاد که شرایط را نسبت به فصل گذشته متفاوت کرد؛ اتفاقی که جذابیت‌های لیگ را مضاعف کرد و باعث شد نگاه‌های بیشتری به این لیگ معطوف شود. این اتفاق چیزی نبود جز حضور استقلال در رقابت‌های لیگ برتر.
کد خبر: ۵۲۳۸۶۹

استقلال که تا فصل پیش در دسته یک بازی می‌کرد‌ به محض صعود به لیگ برتر به یکی از نقاط قوت این لیگ تبدیل شد. استقلال پرتماشاگرترین تیم لیگ بانوان محسوب می‌شود و با اتکا به نام تیم استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. جذابیت‌های این تیم فقط به نام استقلال محدود نمی‌شود. آبی‌پوشان پایتخت بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند که یکی از این بازیکنان زهرا سربالی است؛ هافبکی که یکی از بهترین بازیکنان کنونی فوتبال بانوان به شمار می‌رود. این هافبک تکنیکی در گفت‌وگو با «جام‌جم» از پرطرفدارترین تیم فوتبال بانوان یعنی استقلال می‌گوید.

شکست‌های ابتدای فصل

زهرا سربالی ‌ابتدا درباره شرایط کنونی پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر بانوان می‌گوید: استقلال تا این هفته از رقابت‌های لیگ ، عملکرد نسبتا خوبی داشته است اما ‌ ابتدای فصل به‌دلیل مشکلات مالی شکست‌های سنگین را متحمل شدیم که امیدوارم دیگر تکرار نشود. ما اخیرا با یکدیگر عهد بسته‌ایم که در ادامه رقابت‌های لیگ، زیباترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم و بهترین نتایج ر ا کسب کنیم.

هافبک تکنیکی آبی‌های پایتخت با بیان این‌که از عملکرد کلی‌اش در استقلال رضایت دارد، می‌افزاید: بخشی از عملکرد بد استقلال در برخی بازی‌ها به ضعف داوری و وضع نامساعد زمین‌های مسابقه برمی‌گردد. احتمال قهرمانی ما بسیار کم است اما به طور کامل از رسیدن به این هدف نا امید نیستیم. با در‌نظر‌گرفتن شرایط کلی و نتایجی که تا امروز به دست آورده‌ایم مقام سومی، عنوان ایده‌آلی برای ما محسوب می‌شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه می‌گوید: پرطرفدارین تیم لیگ هستیم و این به خاطر نام استقلال است. ما حتی اگر ضعیف‌ترین تیم لیگ هم باشیم، همه تیم‌ها از ما می‌ترسند و سعی می‌کنند بهترین بازی‌ها را مقابل ما انجام بدهند. استقلال تماشاگران زیادی دارد، از طرفی تیم از بهترین نیروهای انسانی برخوردار است و با این شرایط طی فصول آینده به اصلی‌ترین مدعی قهرمانی تبدیل می‌شود. وی که دومین فصل حضورخود را در استقلال تجربه می‌کند، یادآور می‌شود: امکانات تیم استقلال ایده‌آل است و به نظرم از تیم‌های دیگر لیگ برتری سرتر هستیم. برای من جایی بهتر از استقلال وجود ندارد.

وی اهداف فوتبالی خود را چنین عنوان می‌کند: می‌خواهم حضوری ثابت و مستمر در تیم ملی داشته باشم و با این تیم در جام ملت‌ها شرکت کنم. حضور در جام جهانی نیز رویای بزرگی برای من و دیگر بازیکنان تیم ملی است و مطمئنم اگر به فوتبال بانوان بیشتر اهمیت بدهند، حتما به این هدف بزرگ می‌رسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها