رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد پل کن و بخشی از خیابان ولیعصر(عج) به مدت حداقل 2 ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۳۳۶

سردار حسین رحیمی با اشاره به جلسه برگزار شده با مسئولان شهرداری تهران در خصوص پل کن گفت: در این جلسه مقرر شد با فوریت ظرف دو ماه آینده کنارگذر غرب به شرق و پس از آن با فوریت کمتر کنارگذر شرق به غرب این پل برای تردد خودروها در اختیار پلیس قرار گرفته و ایمن‌سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بعید است پل کن تا عید مجددا زیر بار ترافیکی برود، گفت: بر این اساس هم اکنون خودروهایی که از غرب به شرق یعنی از کرج به سمت تهران از جاده قدیم کرج استفاده می‌کنند باید از تقاطع تهرانسر به سمت گلها ادامه مسیر داده و پس از آن وارد جاده مخصوص شده و به سمت شرق مسیر خود را تا میدان آزادی طی کنند. همچنین خودروهایی که به سمت غرب از میدان فتح تردد می‌کنند باید از سه راهی شیرپاستوریزه به سمت خیابان زرند و پل ساوه و پس از آن جاده قدیم تهران - ساوه ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راهور تهران افزود: دور برگردانی نیز احداث شده است که برای دسترسی محلی به خیابان‌های زرند و محدوده شیر پاستوریزه هم اکنون از آن استفاده می‌شود.

وی با توصیه به تمامی رانندگان خودروهای سنگین مبنی بر تردد از جاده مخصوص به جای جاده قدیم گفت: در عین حال به خودروهای شخصی توصیه می کنیم از اتوبان تهران - کرج استفاده کرده و از سوی دیگر با توجه به بازگشایی انتهای بزرگراه همت - خرازی این دسته از رانندگان می‌توانند از وردآورد وارد اتوبان همت شده و یا بالعکس از اتوبان همت وارد وردآورد شده و ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به انسداد پل کن گفت: بر این اساس پیش بینی می‌شود در خیابان‌های شهید لشگری (جاده مخصوص) مسیر فرودگاه مهرآباد تهران، پل اکباتان و میدان آزادی ترافیک سنگین شود و با توجه به اینکه بار بازگذشت حجاج همچنان ادامه دارد، پیش بینی می‌کنیم ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد و میدان آزادی به میزان قابل توجهی افزایش داشته باشد.

انسداد بخشی از خیابان ولیعصر (عج) به مدت 2 ماه

وی همچنین از انسداد بخشی از خیابان ولیعصر (عج) از ساعت 24 پنجشنبه 25 آبان به مدت حدود دو ماه خبرداد.

رییس پلیس راهور تهران افزود: براساس درخواست مترو تهران برای خروج دستگاه حفار TBM در خط 3 بخشی از خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان لبافی‌نژاد از ساعت 24 پنجشنبه 25 آبان به مدت دو ماه مسدود شده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خط ویژه شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) در این محدوده تغییر مسیر خواهد داد، گفت: براین اساس اتوبوس‌هایی که در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) تردد می‌کنند از ساعت 24 پنجشنبه 25 آبان باید از خیابان بزرگمهر وارد خیابان وصال شده و پس از آن این مسیر را شمال به جنوب تا خیابان جمهوری طی کرده و پس از آن مجددا وارد خیابان ولیعصر(عج) به سمت جنوب شوند.

رییس پلیس راهور تهران به ایسنا گفت: همچنین اتوبوس‌هایی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید از خیابان جمهوری به سمت شرق تا سردار جنگل (30 تیر) رفته و پس از آن به سمت شمال تا خیابان لبافی‌نژاد ادامه مسیر داده و پس از آن به سمت غرب تا خیابان ولیعصر(عج) و از آنجا از خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال بروند.

وی در خصوص تردد خودروهای شخصی نیز در این محدود گفت: خودروهای شخصی که از جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) قصد تردد دارند باید به خیابان جمهوری به سمت شرق شده و پس از آن از چهارراه هادی به سمت شمال رفته و از خیابان‌های رازی و تقاطع لبافی مجددا به سمت غرب تا چهارراه ولیعصر (عج) و پس از آن خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه براساس اعلام مترو این عملیات حدوت دو ماه به طول می‌انجامد، افزود: براین اساس در این مدت این محدوده از خیابان ولیعصر(عج) مسدود بوده و رانندگان حتما باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انسداد میدان محمدیه به دلیل ایجاد 2 حفره

وی با اشاره به ایجاد دو حفره از روز پنجشنبه در ضلع جنوبی میدان محمدیه نیز به ایسنا گفت: ایجاد این دو حفره موجب شد که این محور نیز که یکی از محورهای مهم جنوب تهران محسوب می‌شود با بار ترافیکی سنگینی مواجه باشد که مسئولان شهرداری قول داده‌اند تا اواسط شنبه این محور را آماده کرده و زیر بار ترافیکی قرار دهند.

رییس پلیس راهور تهران در خصوص مسیرهای جایگزین تاکید کرد: در صورتی که مشکل مرتفع نشود خودروهایی که قصد تردد از مولوی به سمت میدان محمدیه را دارند باید به سمت میدان شوش و از آنجا خیابان‌های هرندی و خیام استفاده کنند.

وی در خصوص تردد اتوبوس‌های این مسیر نیز گفت: اتوبوس‌ها نیز باید در این محور نیز از مسیر شوش و خیابان خیام جنوب و خیابان ری و میدان قیام استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها