همزمان با حضور رهبر انقلاب

هیات دولت در بجنورد تشکیل جلسه می‌دهد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: چهارشنبه هفته جاری و همزمان با حضور رهبر انقلاب در استان، جلسه هیات دولت در بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۳

محمدحسین نژاد حسین در گفتگو با مهر افزود: همزمان با حضور رهبری در خراسان شمالی جلسه هیات دولت به ریاست محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسه 130 مصوبه که پیش از این توسط مسئولین استانی در زمینه‌های مختلف اجرایی برای سفر رهبری پیش بینی شده بود، تصویب خواهد شد.

نژاد حسین اظهار داشت: در قالب این 130 مصوبه هزاران پروژه بزرگ و کوچک در حوزه‌های مختلف تصویب می‌شود که بودجه تمامی آن‌ها رقمی بالغ بر هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اضافه کرد: 102 میلیارد تومان در بخش نوسازی آموزش و پرورش به منظور تخریب و بازسازی مدارس فرسوده خراسان شمالی، عملیات انتقال گاز طبیعی به 410 روستای فاقد گاز خراسان شمالی، اجرای 60 ایستگاه تلویزیونی و هشت فرستنده پرقدرت رادیو تلویزیونی، بازسازی بافت فرسوده شهری و روستایی، آبرسانی به مناطق مختلف و ... از جمله این مصوبات خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری جلسه هیات دولت در این استان به میمنت حضور رهبری در خراسان شمالی است و ارتباطی با سفر چهارم ریاست جمهوری به این استان ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها