جام جم آنلاین: قیمت های نفت روز سه شنبه 12 اکتبر در بازارهای نفت لندن و نیویورک به رکوردهای تاریخی جدیدی دست یافته و کلیه رکوردهای قدیمی را در هم شکستند.
کد خبر: ۵۰۰۰۸

oil2

با این حال در آخرین ساعات معاملات رسمی حضوری در بازارهای نفت لندن و نیویورک بورس بازان نفتی برای کسب سود دست به فروش گسترده نفت زده به طوری که قیمت ها بیش از یک دلار کاهش یافتند.
کارشناسان نفتی معتقدند این کاهش موقتی است زیرا فقط در نتیجه معاملات بورس بازان برای کسب سود قیمت ها کاهش یافته و این برخلاف روند جاری شرایط بازار است.

oil1

در جریان روز سه شنبه قیمت هر بشکه نفت برنت برای نخستین بار از سطح 51 دلار فراتر رفت و حتی به 51 دلار و 50 سنت رسید و قیمت هر بشکه نفت خام سبک تگزاس نیز به 54 دلار و 45 سنت رسید و کلیه رکوردهای گذشته در هم شکسته شدند.
اعتصاب عمومی در نیجریه و آغاز اعتصاب در یک سکوی عمده نفتی نروژ از عوامل عمده افزایش قیمت های نفت در بازارها به شدت نگران عدم موازنه عرضه و تقاضا بودند.
این در حالی است که هنوز مشکلات تولید در حوزه های نفتی خلیج مکزیک وجود دارند. بازار در انتظار انتشار آمار هفتگی ذخایر استراتژیک نفت خام و فرآورده های پالایش شده ایالات متحده است که روزهای چهارشنبه هر هفته منتشر می شوند.

oil4

به همین دلیل ، در آخرین ساعات معاملات حضوری و رسمی در بازارهای نفت نیویورک و لندن ، بورس بازان نفتی برای کسب سود دست به معاملات گسترده زده و قیمت ها بیش از یک دلار کاهش یافتند.
به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ، روز سه شنبه در بازار نفت لندن و هنگام خانمه معاملات رسمی قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه نوامبر با یک دلار و 4 سنت کاهش به 49 دلار و 60 سنت رسید.
در بازار نیویورک و هنگام خاتمه معاملات حضوری و رسمی قیمت هر بشکه نفت خام سبک پایه تگزاس برای تحویل در ماه نوامبر با یک دلار و 13 سنت کاهش به 52 دلار و 51 سنت رسید.

بازهم افزایش قیمت نفت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها