فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کشف محموله بزرگ موادمخدر در منوجان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با عزم جدی پلیس استان کرمان در مبارزه با سوداگران مرگ بیش از یک هزار و 430 کیلوگرم تریاک طی انجام عملیاتی توسط پلیس منوجان کشف شد.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۰

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شرق کشور و مسیر استان کرمان به سمت هرمزگان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان منوجان مسیرهای تردد کاروان مواد مخدر را تحت کنترل قرار دادند.

چناریان تصریح کرد: در نهایت در محور قلعه‌گنج - منوجان یک دستگاه خودروی وانت وارد ایستگاه پلیس شد.

وی ابراز داشت: قاچاقچیان مسلح به محض ورود به ایستگاه پلیس با تیراندازی و افزودن بر سرعت خودرو قصد فرار از دست مأموران را داشتند که طی یک عملیات منسجم خودروی آنان متوقف شد.

چناریان عنوان کرد: در این عملیات موفقت‌آمیز مأموران انتظامی در بازرسی خودروی توقیف شده، بیش از یک‌هزار و 432 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس استان کرمان با تلاش شبانه‌روزی در حال مبارزه با سوداگران مرگ بوده و در راه آرامش و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی اذعان داشت: ما راه 700 شهید انتظامی استان کرمان و هدف والای آنان را که همان امنیت مردم است با جدیت هر چه تمام دنبال کرده و فضا را برای افراد سودجو و قاچاقچیان مواد مخدر ناامن می‌کنیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها