آدم رباها به خاطر طلب 3 میلیون تومانی، جوانی را به گروگان گرفتند

دستگیری پدر و پسر آدم‌ربا در عملیات پلیسی

پدر و پسر وقتی نتوانستند سه میلیون تومان پول خود را از مرد طلبکار بگیرند، پسر ضامن او را در یکی از محله‌های کرج ربودند.
کد خبر: ۴۸۹۶۶۶

به گزارش جام‌جم، سرهنگ خیر خواهان،فرمانده انتظامی شهرستان کرج، در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شکایت مردی در کلانتری 23 فردیس کرج مبنی بر این که پسرشان خانه را به قصد رفتن به محل کارش ترک کرده و دیگر بازنگشته است، آغاز شد.وی افزود: در پی این شکایت، تحقیقات پلیس برای یافتن جوان گمشده ادامه داشت تا این‌که مرد شاکی دوباره با حضور در کلانتری، به ماموران اطلاع داد، مردی با او تماس گرفته و مدعی شده فرزندش را ربوده و در قبال آزادی او سه میلیون تومان پول خواسته است.

جوان گمشده، ربوده شده بود

خیرخواهان تصریح کرد: در حالی که ماموران کلانتری 23 فردیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم و نجات گروگان آغاز کرده بودند، اطلاع یافتند، مرد آدم ربا از شاکی خواسته است، پول در خواستی را درون ساک مشکی گذاشته و به فلکه پنجم منطقه فردیس بیاورد.

دستگیری دو آدم ربا

فرمانده انتظامی کرج با اشاره به آزادی جوان ربوده شده، گفت: ماموران با آموزش به مرد شاکی، از او خواستند در محل قرار با مرد آدم ربا حاضر شود و محل را به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند سپس دو مرد آدم ربا را دستگیر کردند.

نجات گروگان با دست و پای بسته

ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، مرد ربوده شده را که با دست و پای بسته در صندلی عقب خودرو افتاده بود، نجات دادند. متهمان با انتقال به کلانتری در بازجویی گفتند پدر و پسر هستند.

آدم‌ربایی برای دریافت‌طلب

سرهنگ خیرخواهان با اشاره به این که متهمان، انگیزه‌شان را از آدم ربایی اختلاف مالی بیان کردند، یاد آور شد: متهم میانسال در بازجویی گفته چندی پیش سه میلیون تومان به مردی در حضور پدر فرد ربوده شده داده و این مرد نیز گفته اگر مرد بدهکار پولش را نپرداخت، می‌تواند برای دریافت طلبش به او مراجعه کند. پس از چند ماه وقتی نتوانسته پولش را از فرد بدهکار بگیرد، موضوع را با مردی که ضامن او شده، در میان گذاشته و وقتی این کار هم بی‌نتیجه مانده، پسر مردی را که ضامن مرد بدهکار شده، با همدستی پسر خودش ربوده است. سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در پی اعتراف مرد آدم‌ربا، پسر او هم در بازجویی گفته‌های پدرش را تائید کرد.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها